گردابِ عاشقي گردابِ عاشقي .

گردابِ عاشقي

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

 

8syf_w3.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است. و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حادتر و شديدتر مي­شود. و لزوم يافتن بهترين مارك تشك ، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي ­خوابي و راه­ هاي افزايش كيفيت خواب تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند.

 و بسته به نوع مشكلات روزمره شخص مورد نظر ، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند. در كنار اين راهكارها ، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد. كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه­ هاي روزمرگي در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين مارك تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده ­اي براي بهبود كمر دردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي ­كنند. يا عده ­اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند تشك kelebek تركيه، تنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به مارك و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي­ پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده ­آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده­ آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است . ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين مارك تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود. استفاده از مموري فوم دار در لايه­ هاي بالاي مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي ­باشد .

يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در مدل spring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برند kelebek است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند. و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي­ توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود.

و توليد بهترين مارك تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست. و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده از جمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي­هاي ظاهري بهترين مارك تشك :

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي­توانند به ظاهري ايده ­آل و دلفريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين مارك تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي باكيفيتي ساخته مي­شود. و بسيار پرفروش هستند. اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي ­يابد . به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود.

و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند. و رشد يافتند كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند.

افزايش كيفيت روز افزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد كه تعاريف از بهترين مارك تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­ دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي بهترين مارك تشك:

 موضوع ديگري كه مي­ تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين مارك تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه ­اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي­ ها و … كه باعث مي­ شود. قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد، كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي­ تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است. كه مي­ تواند تعريف مشتري را از «بهترين مارك تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليد كننده ­هاي برندهايي همچون BEST و KELEBEK بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته ­اند هزينه ­هاي حاشيه ­اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند. به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روز افزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۷:۵۴ توسط:saman موضوع:

معرفي انواع شارژر موبايل

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.

 


برچسب: معرفي انواع شارژر موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۷:۴۱ توسط:saman موضوع:

مزاياي خريد از عمده فروشي

مزاياي خريد از عمده فروشي

شما در صورتي در كسب و كار خريد و فروش كيف و كفش خود مي تواند موفق باشيد,

كه اجناس را با قيمت ارزان و با كيفيتي خوب تهيه نماييد و كالاهاي مورد نياز مشتريان را با قيمتي مناسب

به دست آنها برسانيد.

به عبارتي در صورتي كه مشتريان شما اگر از قيمت و كالاي شما راضي باشند

باز هم به شما مراجعه خواهند كرد و اينگونه فروش شما افزايش چشم گيري پيدا خواهد كرد در نتيجه سود شما افزايش پيدا مي كند.

ما در اين مقاله قصد داريم تا مزاياي خريد به صورت عمده را به شما آموزش دهيم.
در قسمت زير سعي كرده ايم تا

مهم ترين مزاياي  مربوط به خريد از پخش عمده ارزان كيف

را براي شما شرح دهيم:
قيمت مناسب:يكي مهمترين مزاياي خريد از عمده فروشي ها,

ارزان تر تمام شدن معامله ي شما خواهد بود. شما مي توانيد

با خريد حجيم تر درصد تخفيف بيشتري را از فروشنده دريافت نماييد و به عبارتي با ارزانتر خريدن

كالا آن را ارزانتر به مشتريان خود خواهيد داد و به عبارتي ميزان فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

موجود بودن كالا در انبار: در صورتي كه شما تعداد بالايي از كالاهاي خود را در انبار داشته باشيد

 

همواره مي توانيد به مشتريان خود محصولات آكبند و تست نشده را ارائه دهيد و در صورت فروش بالا نياز نيست

به صورت مداوم براي خريد به فروشنده ها مراجعه نماييد.

صرفه جويي در زمان و پول: در حال حاظر در تهران يكي از مشكلات اصلي ترافيك فراوان

در نقل و انتقال كالا مي باشد.

در صورتي كه بتوانيد به صورت عمده خريد خود را انجام دهيد,

ديگر نياز به صرف زمان براي خريد هاي بعدي خود نداريد.

علاوه بر زمان با توجه به افزايش قيمت بنزين و گران شدن كرايه ها در ايران, شما در هزينه نقل و انتقال نيز صرفه جويي كرده ايد.

توانايي در خريد محصول به صورت آنلاين از توليدي كيف  :

 

براي خريد هايي به صورت عمده شما مي توانيد,

در خريد هاي بعدي با فروشنده مذاكره كنيد و يا با مراجعه به سايت فروشنده به سادگي محصولات مورد

نياز خود را سفارش دهيد و در مغازه و يا در محل انبار خود محصولات را به سادگي دريافت نماييد.

تنوع محصول بيشتر: با توجه به اينكه قصد خريد محصول به صورت عمده را داريد

دست شما بازتر است و به عنوان مثال ??? عدد كيف را مي توانيد در طرح ها و شكل هاي گوناگون خريد كنيد.

با اين كار در مغازه خود و يا در فروشگاه اينترنتي خود مي توانيد تنوع محصولات خود را افزايش دهيد

و همين امر باعث مي شود تا مشتريان هدف شما افزايش پيدا كنند و در نتيجه فروش شما افزايش پيدا خواهد كرد.

 همواره سعي كنيد با يك پخش عمده كيف معتمد حرفه اي كار خود را ادامه دهيد

, تا بتوانيد از اين طريق به حداكثر سود دهي برسيد.

ما به شما  ارزان كيف را پيشنهاد مي كنيم, اين توليدي با دارا بودن

وب سايتي معتبر, مي تواند به شما خدمات از راه دور خود را ارائه دهد.

مطالب مرتبط :

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87

سايت منبع :

 

http://arzankif.ir/


برچسب: مزاياي خريد از عمده فروشي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۵۶ توسط:saman موضوع:

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي


برچسب: دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۳:۱۴ توسط:saman موضوع:

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد

سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات "ديزاين"

 

طراحي بنر اينستاگرام

با قيمت ارزان و تحويل سريع ، طراحي بنر اينستاگرام ، طراحي قالب اينستاگرام و طراحي پست اينستاگرام به صورت سريع ، تحويل بنر اينستاگرام بين 6 ساعت تا دو روز، طراحي حرفه اي بنر اينستاگرام با قيمت ارزان و رقابتي ، براي كانال هاي اينستاگرامي مختلف شامل طراحي بنر فروشگاهي اينستاگرام ، طراحي بنر خدماتي اينستاگرام ، طراحي بنر جشنواره و فروش ويژه اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام در سايز استاندارد و به صورت لايه باز استاندارد سايز در طراحي بنر اينستاگرام ؟ در طراحي بنر اينستاگرام نياز به رعايت سايز استاندارد ( 1280 در 1280 ) پيكسل مي باشد. رنگبندي استاندارد بنر اينستاگرام : با توجه به نوع پردازش تصاوير موقع درج در كانال اينستاگرام ، رعايت فرمت صحيح و يا استفاده از رنگبندي مناسب باعث ميشود تصوير طراحي شده به شكل زيبا نمايش داده شود ، به عنوان مثال استفاده از تركيب و تداخل رنگ قرمز روشن و يا ارغواني ، زرد و يا نارنجي به صورت غير حرفه اي و بدون رعايت محدوده استاندارد هر رنگ در نهايت همانند برخي از بنرهايي كه امروزه شاهد آنيم ، تصوير خروجي را به صورت محسوس با كيفيت پايينتري نسبت به بنر طراحي شده نمايش مي دهد.

»» سفارش بنر اينستاگرام 

طراحي گرافيك

طراحي بنر متحرك

، طراحي بنر تبليغاتي متحرك GIF در سايزهاي استاندارد و يا سايز دلخواه ( طراحي بنر 468 در 60 ، طراحي بنر 120 در 240 ، طراحي بنر 728 در 90 ، طراحي بنر 125  در 125 ،  طراحي بنر 100  در 100 ،  طراحي بنر 970 در 90 ،  طراحي بنر 970 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 250 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 1200  در 60 ،  طراحي بنر 250  در 250 ،  طراحي بنر 300 در 250 ،  طراحي بنر 300  در 600 ،  طراحي بنر 600  در 300 ،  طراحي بنر 120  در 600 ،  طراحي بنر 160  در 600 ،  بنر مثلثي گوشه  (پايين راست) ،  بنر مثلثي گوشه (پايين چپ) ،  طراحي بنر در سايز دلخواه

»» سفارش بنر متحرك (بنر GIF)

طراحي تبليغات ثابت

 امروزه بخش عمده اي از فعاليت و رقابت بين كسب و كارها به تبليغات بازميگردد و تبليغات بنري و گرافيكي ، در گذشته بيشتر انيميشن ها و يا در برحي فضاهاي تبليغاتي تيزرها بخش عمده اي فضاي تبليغاتي وب ها و شبكه هاي اجتماعي را تشكيل مي دهند ، از شرايط حساس  در طراحي تبليغات طراحي طرح ها در رزوليشن هاي مناسب فضاي وب و يا پرينت به صورت حرفه اي و ارزان - برخي از طرح هاي گرافيكي ارائه شده در سامانه طراحي DESIG-N.COM شامل لوگو (طراحي لوگو حرفه اي با قيمتي ارزان و رقابتي به همراه گارانتي رضايتمندي)  ، طراحي پوستر (انواع پوستر در طرح و سايزهاي مختلف) ، طراحي انواع كاور ،  طراحي بنر تلگرام ، طراحي بنر فيسبوك ، طراحي كاور فيسبوك ، طراحي كاور موزيك ، طراحي طرح هاي اداراي : طراحي سربرگ اداري ، طراحي كارت ويزيت ، طراجي سررسيد ، طراحي تقويم ، طراحي مهر شركتي و ...

 طراحي لوگو : لوگو يا آرم يا نشانه يك تصوير بصري است به نمايندگي از يك كسب و كار خاص كه به راحتي قابل درك و تشخيص است. يك آرم به طور كلي شامل نمادها ، متن تلطيف شده يا تركيبي از هر دو است. طراحي لوگو نماد و يا طراحي لوگو تايپ خود را به ما بسپاريد ...لوگو اين پتانسيل را دارد كه يك دارايي بسيار قدرتمند براي يك برند باشد.از نگاه طراحان ما كه در اين محتوا صرفا نظر تجربي ما دخالت داده شده است و مي تواند نادرست باشد ، اما معياري كه ما براي طراحي لوگوي يك كسب و كار در نظر داريم زيبايي آن به تنهايي نيست ، لذا در مواردي شايد لازم باشد براي رساندن مفهوم يك كسب و كار ، حتي در طراحي آرم به سادگي روي آورد ، يك لوگو و برند و كسب و كار براي موفقيت به بهينه بودن نياز دارد ، بهينه كردن كسب و كار مي تواند شامل محتواي ريز و درشت كسب و كار باشد ، لوگو به عنوان هويت كسب و كار شما بخش اعظمي از فعاليت شماست ،  محتواي لوگو در يك كار حرفه اي به صورت اتوماتيك المان هايي را فراخواني مي كند ، تركيبي از رنگبندي به جا و استاندارد و يا خلاق و خارج از محدوده استاندارد ، سبك كار ، ميزان سنگيني و يا لايت بودن كار ... در كنار زيبايي كار ، سادگي در برداشت ، مفهوم فعاليت ، نمايي درست و يا نادرست از كسب و كار شماست كه شخصيت كسب و كار شما در آن نمايان خواهد شد... هيچ تعريفي از آرم و لوگو مطلق نبوده و همواره استثنائاتي دارد ، به عنوان مثال مديران كسب و كار براي فعاليت خود بنا به دلايلي خاص سادگي را بر پيچيدگي ترجيح كي دهند كه اين را در بسياري از برندهاي بزرگ مي توان مشاهده كرد و لذا خواستگاه هر طرح بسته به اولويت ها مشخص مي شود ، در حالت استاندارد كه سامانه ديزاين نيز در كارهاي خود بر آن تاكيد دارد اولويت دريافت خروجي سريعتر و رسيدن به نقطه بالاي محبوبيت و كسب درآمد بيشتر  است، در برخي خواستگاه مالي نيست و فعاليت كوتاه مدت و يا غير تجاري و ... مي باشد  ، در طراحي لوگو نياز است ابتدا مسير و نقاط ابتدا و انتهاي كار مشخص ، زيباترين حالت براي خواستگاه تعيين و با توجه به توضيحات و درخواست همراهان و كارفرما ، تركيبي از بهترين هاي مورد نياز را در يك طرح در نهايت خلاصه كرد ... اين طرح يكي از چندين طرح ممكن با اين تركيب نياز / تركيب اولويت هاست كه سليقه طراح اتود نهايي را رقم مي زند و يا در مواردي كارفرما چندين اتود را جهت اشتراك نظر ، همفكري جهت پياده سازي درخواست مي دهند ... اهميت لوگو از آنجا برجسته تر مي شود كه شاهد آنيم كه در بسياري از شركتها لوگو و آرم و نماد سريعتر از نام برند معروف و برجسته مي شوند. مروري بر زندگي نامه طرحي مستعد به نام لوگو آرم ها مالك محتوا ، تصاويري سخنگو ، با توانايي هاي مختلف  در اطراف ما هستند و معروف ترين ها تقريباً توسط همه قابل تشخيص هستند. مانند لوگوي كمپاني گوگل ، اما اين آرم از كجا نشأت گرفته است؟ و چگونه با گذشت زمان تكامل يافته است؟منشأ آرم را مي توان تا زمان مصريان باستان قدمت گذاشت. آنها از سلسله مراتب براي مارك و شناسايي دارايي هاي خود استفاده مي كردند ، تا اينكه در زمان قرون وسطي كه از تصاوير گرافيكي مانند پالتو براي تمايز بين وضعيت اشراف هاي مختلف استفاده مي شد. دوره فعلي طراحي لوگو در دهه 1870 با اولين آرم انتزاعي ، مثلث قرمز باس آغاز شد. با تشكر از معرفي چاپ رنگي و صنعت تبليغات ، در صورت تمايل به ياد ماندني بودن براي مشتريان بالقوه و موجود ، لوگوها براي برندها ضروري شدند.

 

»» سفارش لوگو ( سفارش لوگو تايپ ، سفارش لوگو نماد )

 

طراحي گرافيك

 طراحي انواع طرح گرافيكي ، طراحي وكتور ، طراحي كاراكتر ، موشن گرافيك ، طراحي گرافيك وب سايت (طراحي هدر وب سايت ، طراحي لوگوي وب سايت ، طراحي تصاوير اسلايدر وب سايت ، طراحي بنر ثابت وب سايت ، طراحي بنر متحرك وب سايت ، طراحي فاو آيكون وب سايت) و ... طراحي انواع طرح تبليغاتي و گرافيك  با قيمت رقابتي و گارانتي كيفيت 

طراحي گرافيكي فرآيند ارتباط بصري و حل مسئله از طريق استفاده از تايپوگرافي ، عكاسي و تصوير سازي ضمن درگير كردن منابع سخت افزاري و نرم افزاري و تجربيات ، دانش ، ايده پردازي و در نهايت خلاقيت و ميزان تسلط طراح در انعطاف به خرچ دادن با توچه به موضوع مي باشد. طراحان گرافيك نمادها ، تصاوير و متن را ايجاد و تركيب مي كنند تا نمايش تصويري ايده ها و پيام ها را تشكيل دهند. آنها براي ايجاد آهنگ هاي تصويري از تايپوگرافي ، هنرهاي تجسمي و تكنيك هاي صفحه بندي استفاده مي كنند. استفاده هاي متداول از طراحي گرافيكي شامل طراحي شركتي (مثل آرم و مارك تجاري) ، طراحي سرمقاله (مجلات ، روزنامه ها و كتاب ها) ، تبليغات ، طراحي وب ، بسته بندي محصول و ... در قرن 17 تا 18th از نوع متحرك تبليغات به طرز ظريفي براي كيف دستي يا كارت ويزيت كه از حكاكي هاي چوب يا مس چاپ شده بودند استفاده مي شد. اين اسناد يك تجارت و محل آن را مشخص مي كرد. احتمالا در آن زمان براي اولين بار بود كه ويليام هوگارت ، نقاش انگليسي ، مهارت خود را در حكاكي به كار برد و اولين كسي بود كه براي تبليغات تجاري طراحي كرد.   سامانه طراحي desig-n با توجه به تجربه و سابقه طولاني در امر طراحي تبليغات و گرافيك ثابت و قابل چاپ ، گرافيك تحت وب ، گرافيك متحرك و ... در اين راه با افتخار ضمن ارزيابي صحيح از نياز فعاليت و كسب و كار شما ، تعرفه هاي رقابتي و در اختيار گذاشتن گارانتي قيمت و گارانتي كيفيت همراه 0 تا +100 پروزه شماست ...

 طراحي هدر وب سايت :

هدر و يا سربرگ وب سايت ، نوعي طرح از دسته گرافيك وب سايت است ،

محتواي هدر وب سايت

هدر مي تواند داراي ساختاري ساده و يا مفهومي باشد ، هدر وبسايت بعضا طرح هاي ديگر را نيز در كنار محتوا شامل مي شود به عنوان مثال اگر وب سايت شامل و داراي لوگو باشد و جايگاهي براي لوگو در طراحي در نظر گرفته نشده باشد ، در طراحي هدر از لوگوي وب سايت نيز استفاده مي شود ،و يا در طرح هاي قديمي تر وب سايت ها كه معمولا اين نوع ساختار طراحي وب سايت ، از نظر عرض ثابت و غير واكنش گرا مي باشد، برخي طراحان وب سايت فيلدهاي ساده جستجو را بدون استايل و پس زمينه خاص در هدر وب سايت قرار مي دهند و به جاي استايل دهي مستقيم، از هدر براي پوشش آن استفاده مي كند لذا در اين موارد هدر مي تواند شامل قسمتي به عنوان پس زمينه و جايگاه ورود متن فيلد جستجو شود و تا حدي اين را پوشش دهد و همينطور ساير موارد اينچنيني ...

 

»» سفارش طراحي گرافيك

 

Tarahi BannerTarahi Banner InstagramTarahi E BannerTarahi E Banner-E Instagram, Tarahi Logo, Tarahi E LogoTarahi LogoTarahiy E LogoTarrahi E Banner E GifTarrahi E Logo,Tarrahiy E Banner

برچسب: بنر تبليغاتي و وب سايت ها ، بنر و شبكه هاي مجازي / طراحي بنر استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۴۴ توسط:saman موضوع:

ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

افرادي كه يك كالاي فيزيكي توليد مي كنند، تقريبا تكليف آنها جهت فروش محصولات تشخص يافته است؛ يا يك پراكنده كننده پيدا مي كنند يا محصولات خود را به قصد رخسار آنلاين سوگند به فروش مي رسانند به محض اينكه به طرف گلاويز مشتري برسد ولي اگر بخواهيد همين كار را براي محصولات دانلودي از قبيل زمخت افزار، بازي، فيلم، پروژه و يا هر كالاي ديجيتال ديگري كه ماهيت فيزيكي ندارد عاقبت بدهيد، تكليف چيست؟

 

اينجا است كه مي توانيد از سرويس هاي مختلفي كه اقسام دارد كاربرد كرد بعنوان پيكره: enproject.ir اين سايت يك پلتفرم براي خريد و فروش محصولات ديجيتالي شبه ناصاف افزار، كتاب هاي الكترونيكي، پروژه ،مقاله، جزوه و هر فايل پذيرنده دانلودي ديگري را دراي اختيار شما ميثاق قرارگاه مي‌دهد كه با ثبت نامي مرواريد درآمد آن؛ مي‌توانيد يك سوپرماركت رايگان فايل و محصولات دانلودي داشته باشيد. همچنين شما ميتوانيد علاوه كاكا فروش محصولات اختصاصي خود، ساير محصولات موجود مرواريد درآمد سيستم را نيز به طرف فروش رسانده و با تمتع از سيستم همكاري دخل فروش، كسب سر آمد نماييد.

 


enproject جمان واقع چيست؟

 

enproject.ir پلتفرمي كارآمد و كاربر دلخواه را دليل خريد و فروش محصولات ديجيتالي (Apps, eBooks, Software, Music, and Videos) با قابليت ايجاد يك فروشگاه كاملا رايگان براي شما تنومندي كرده است. با رابط كاربري http://enproject.ir  شما و مشتريانتان همواره قانع خواهيد بود. به چه علت كه enproject آسان‌ترين و ارزان‌ترين نحو خريد و فروش محصولات ديجيتالي است.

 


چگونه از enproject كسب سرپوش آمد كنيم؟

فايل هاي قابل فروش

سيستم همكاري دره در فروش محصولات دانلودي enproject يكي از بهترين و اصولي‌ترين سايت‌هاي همكاري تو فروش است كه شما از طريق حسن ميتوانيد اقدام به منظور ثبت عنوان و كسب درآمد كنيد.

 

آپلود كنيد: فايل هاي ديجيتالي خود از قبيل كتاب الكترونيكي، موسيقي، فيلم، محكم افزار، مقاله، طرح هاي گرافيكي و ... را عايدي سيستم آپلود نماييد.

 

فروش كنيد: با عضويت درب enproject شما يك سوپرماركت رايگان فروش محصولات دانلودي خواهيد داشت. هر محصولي كه آپلود كنيد رزق سوپرماركت شما و تو مصور تمايل جلاجل كليه فروشگاه هاي enproject نمايش داده خواهد شد. شما ميتوانيد از سيستم بازاريابي نيز كسب درآمد كنيد.

 

حاصل برداري كنيد: enproject علاوه جلو فروشگاه رايگان، يك حضرت صافكاري اختصاصي نيز جمع آوري مي‌كند. شما مي‌توانيد مبالغي كه به منظور ازاي فروش محصولات با شمارش كاربريتان واريز شده را دردانه هر ساعتي از شبانه زمان داشت كنيد. وجوه طي چندانتخابي دقيقه براي شماره بانكي شما واريز مي گردد.

 
شما با ثبت معروف ناقوس دستگاه محصولات دانلودي enproject از دو طريق مي توانيد اقدام براي كسب درآمد نماييد:

 جمان صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود تو دستگاه فروش محصولات دانلودي enproject ثبت سرشناس و مقاوم به سوي ايجاد يك سوپرماركت رايگان اقدام نماييد مانند بتوانيد با استعمال از سيستم همكاري اندر فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر مغازه ها و ساير محصولات دانلودي موجود زنگ سايت، كسب درآمد نماييد. همچنين باب صورتي كه داراي وبلاگ يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قولنامه عطا كردن كدهاي بازاريابي هزينه درا وبلاگ يا وبسايت خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، بوسيله درآمد بالايي برسيد. دست كم صفت پورسانت براي فايل هاي موجود رزق سيستم 10 درصد است.

 
ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران

 باب صورتي كه شما فايلي را اهتمام فروش داشته باشيد، با فايده ستاني از اين وجه ميتوانيد عقب از ثبت نام، انتساب سوگند به قراردادن فايل زنگ enproject اقدام نماييد. فايل شما ابتدا وسيله تيم فني enproject بررسي شده و دردانه چهره تأييد، دره در سايت معاهده خواهد گرفت و شما به مقصد شهرت مالك، مداخل ازاي هر فروش از فايل مذكور كه ميانجيگري كردن بازاريابان ارتكاب گيرد مخدوم حداقل 70 درصد از كل پول هر فروش خواهيد شد. توجه داشته باشيد كه با ثبت معروف رزق سايت سيستم به شما يك دكان رايگان ارائه خواهد هياهو كه علاوه طاعت محصولات خود مي‌توانيد محصولات ديگران را نيز بفروش برسانيد.

 اما آري فروش فايل؟

 هر كاربر، دانشجو يا متخصصي جلاجل طي دوران تحصيل و كار، حجم زيادي فايل سازمند پشه اختيار دارد كه دراي اكثر مواقع اين فايل ها سپس طي دوره مذكور، بلا استفاده خواهند بود درحالي كه وضع نياز ديگران هستند؛ اينها مي تواند شامل تحقيق، جزوات، الگو هاي اجرايي و ده‌ها نوع فايل آگاه دانلود ديگر باشد، واگذاري و فروش اين فايل‌ها بوسيله ديگران يك منبع درآمد اينترنتي پايدار و صحيح المزاج است.

 


دل آشوب از enproject آواز مزايايي دارد؟

 

enproject سيستمي نو و نوآورانه مي باشد كه شما براي راحتي مي‌توانيد كسب گوهر آمد آنلاين خود را با متعلق آنارشي شروع كنيد. رابط كاربري واكنش گرا، ريسپانسيو با ابرازهاي جوراجور و بي محاسبه شمارنده از ويژگي هاي اصلي ثانيه مي باشد. پلتفرم enproject به قصد شكلي طراحي شده است كه مشتري بدون ثبت ننگ نام آور مي تواند خريد خود را فرد با يك كليك جذب دهد.

 از يكباره مزاياي بالقوه enproject عبارتند از :

 ارائه فروشگاه رايگان فروش فايل
تاديه كارمزد فقط به مقصد ازاي فروش
سيستم بازاريابي و جاذبه همكار فروش
كسب درآمد حتي بدون داشتن فايل
رمزنگاري تمامي فايل هاي آپلود شده
تخصيص پيشگاه وام گذاري اينترنتي
مجهز سوگند به سيستم آگهي رساني پيامكي
طراحي واكنش گرا و Mobile Friendly
مجهز سوگند به سيستم آناليز حرفه اي فروش و مشتريان

 



زيرا كساني مي‌توانند از enproject درآمد كسب كنند؟

 

امروزه حتماً نيازي نيست مثل براي كسب درآمد بالا و مداوم سرمايه ي بالايي داشته باشيد.فروشگاه پروژه بلكه دل آشوب از ابزارهاي مناسب جور enproject و كمي خلاقيت شما را بوسيله اين غايت مي‌رساند.

 

دانشجويان
طراحان
enproject عكاسان
نويسندگان
وبمسترها
برنامه نويسان


برچسب: ايجاد فروشگاه رايگان فايل و فروش فايل هاي خود يا ديگران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۲۲ توسط:saman موضوع:

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟


برچسب: چرا,وجود,وبلاگ,براي,سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۷:۵۴ توسط:saman موضوع:

كتاب سرزمين زاغ

كتاب سرزمين زاغ

اثر كيت كانستيبل

درباره‌ي كيت كانستيبل

كيت كانستيبل در شهر ملبورن استراليا متولد شد. شش‌ساله كه بود به همراه خانواده به گينه سفر كرد؛ پدرش در آنجا به شغل خلباني مشغول بود. كانستيبل مدركش را درزمينه‌ي هنر و حقوق از دانشگاه ملبورن دريافت كرد و در كمپاني موسيقي وارنر استخدام شد. در همين سال‌ها بود كه قلم‌به‌دست گرفت. پيش از آنكه به‌طور رسمي لقب نويسنده را از آن خود كند چند داستان كوتاه نوشته بود و پس از اولين تلاشش براي نوشتن رمان با شريك زندگي‌اش آشنا شد. خانم كانستيبل حالا داراي يك فرزند دختر است.

نخستين رمان رسمي كانستيبل كتاب خواننده تمام آهنگ‌ها است كه بخشي از يك سه‌گانه بود. اين كتاب در سال ???? و تنها چند هفته بعد از تولد دختر او روانه‌ي بازار شد. آغاز و پايان همواره يك‌چيز است؛ همين حالا. بازي، داستان، معما، قايم باشك. كلاغ‌ها با آنجا آشنايند و آنجا هم با كلاغ‌ها آشناست؛ و كلاغ‌ها براي تو مأموريت دارند.

سيدي وقتي به همراه مادر به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كردند چندان از اين بابت هيجان‌زده نبود؛ اما زياد نگذشت كه با شهر، گذشته‌اش و دو پسر با نام‌هاي لِيچي و والتر و از همه جالب‌تر با كلاغ‌هاي هميشه در صحنه‌ي آنجا ارتباط برقرار كرد. سيدي در زمان به عقب مي‌لغزد و جرائمي را مي‌بيند كه او را به اعماق ماجرايي رازآلود مي‌كشاند. آيا سيدي، ليچي و والتر مي‌توانند اشتباهات گذشته را جبران كنند؟ يا تنها محكوم مي‌شوند به تكرار آن‌ها؟ رمان سرزمين زاغ كتابي است با داستاني فانتزي در پس‌زمينه‌ي اساطيري.

داستان ماجراي سه نسل را با يكديگر تركيب مي‌كند و به موضوعات بومي و غيربومي مي‌پردازد. مادر سيدي كه تصميم مي‌گيرد به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كند و يدي را با خود همراه مي‌كند، اين تصميم در ابتدا چندان به مذاق سيدي خوش نمي‌آيد. بورت شهر ساكت، منزوي و خالي است و سيدي انگار نمي‌تواند به همكلاسي‌هاي جديد خو بگيرد. بااين‌حال چندان طولي نمي‌كشد كه سيدي تحت تأثير مناظر خشك و حضور دائمي كلاغ‌ها در شهر قرار مي‌گيرد؛ در گشت‌وگذار اطراف درياچه‌ي اينورگاري كه كمتر كسي به آن توجه مي‌كند، سيدي حلقه‌اي پيدا مي‌كند كه رويش نه سنگ جاي گرفته كه البته به‌مرورزمان لجن رويشان را پوشانده است. سيدي بنا مي‌كند به پاك كردن سنگ‌ها از گل‌ولاي و لجن كه كلاغي با او شروع به صحبت مي‌كند؛ مشخص مي‌شود كه كلاغ همان «وا» توتم و روحاني صاحبان قديمي منطقه است و به سيدي مي‌گويد كه داستاني براي گفتن دارد و در گذشته اشتباهاتي رخ‌داده كه بايستي جبران شوند و براي سيدي مأموريتي دارد.

سيدي با ليچي مارتلوك رابطه‌ي دوستانه با بالا و پايين‌هاي فراوان دارد؛ پدر ليچي سال‌ها پيش به مادر سيدي علاقه‌مند بوده و درياچه‌ي اينورگاري نيز متعلق به اوست؛ درياچه‌اي كه سيدي حلقه و سنگ‌هايش را آنجا يافت. هم‌زمان با اين ماجرا مادر سيدي مرد ديگري به نام كوري ديويد را ملاقات مي‌كند كه سال‌ها پيش با او در ارتباط بود اما به دلايل نژادپرستانه‌ي خاص دوران جواني‌شان، رابطه‌شان به‌جايي نينجاميده بود و مادر سيدي، حالا كه هردو انسان‌هايي بالغ هستند، اميدوار است بتواند رابطه‌شان را به‌جايي برساند. خواهرزاده‌ي ديويد، والتر، نوجوان دردسرسازي است كه فرستاده‌شده تا همراه ديويد زندگي كند. سيدي ماجراي حلقه و سنگ‌ها را با ليچي در ميان مي‌گذارد بي‌آنكه بداند اين كار چه عواقبي به دنبال خواهد داشت. به‌اين‌ترتيب ماجراجويي سيدي براي رمزگشايي گذشته‌ي پر از اشتباه شهر آغاز مي‌شود.

كانستيبل با استفاده از شيوه‌ي سفر در زمان، در قسمتي كه سيدي خود را در جمع خانواده‌اش در دهه‌ي ?? مي‌يابد، جذابيت خاصي به داستان مي‌بخشد. تمام داستان‌هاي فانتزي بايد حدومرزهايي داشته باشند تا به داستان تنش ببخشند و بايد گفت اين حدومرزها در اثر كانستيبل به‌خوبي عمل مي‌كنند. «وا» ساليان سال عمر دارد و مي‌تواند ببيند كه درگذشته چه اتفاقات وحشتناكي رخ‌داده اما از تمام ماجرا چيزي نمي‌داند. پس سيدي را در زمان به عقب مي‌فرستد تا از بقيه قسمت‌هاي داستان هم مطلع شود. حال سيدي بايد تصميم بگيرد و تصميم او مي‌تواند تاريخ را به‌كلي دگرگون كند.

كانستيبل گريز كوچكي هم به موضوعاتي چون نژادپرستي ميزند اما لحن كتاب حتي اندكي شكل موعظه به خود نمي‌گيرد. شخصيت‌هاي كتاب بسيار جذاب و گيرا هستند و روابط ميانشان به‌اندازه‌ي كافي واقعي جلوه مي‌كند. بسياري بر اين باورند كه اين كتاب يكي از مهم‌ترين آثار ادبيات استراليا است. معلم‌هايي كه مي‌خواهند در كلاس درس يك حلقه‌ي كتاب‌خواني راه بيندازند بايد اين كتاب را هم در نظر بگيرند.

اين كتاب توسط انتشارات هوپا و با ترجمه‌ي ساجده تقي‌زاده منتشر شده است كه مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت كاواك خريداري نماييد.

لينك خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/31322


برچسب: كتاب سرزمين زاغ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۵:۴۱ توسط:saman موضوع:

پاورپوينت فرآيند سرمايه گذاري مخاطره پذير با سود بالا

دانلود پاورپوينت با موضوع فرآيند سرمايه گذاري مخاطره پذير با سود بالا، در قالب ppt و در 64 اسلايد، قابل ويرايش، شامل مقدمه، سرمايه مخاطره پذير، تعريف مخاطره پذير، صنعت سرمايه مخاطره پذير، فرآيند سرمايه گذاري مخاطره پذير، مراحل تأمين مالي مخاطره آميز، تأمين مالي در مرحله پيدايش، 11 عاملي كه هنگام ارزشيابي يك كسب و كار پرمخاطره براي امكان سرمايه گذ



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت فرآيند سرمايه گذاري مخاطره پذير با سود بالا


برچسب: پاورپوينت,فرآيند,سرمايه,گذاري,مخاطره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۲:۰۵ توسط:saman موضوع:

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي

مقايسه ي شيت چرم مصنوعي و چرم طبيعي

چاپ روي چرم طبيعي

چرم مصنوعي

     چرم مصنوعي بسيار مرتب برش خورده و در زمان چاپ به صورت رول يا حتي شيت، ماشين چاپ و اپراتور را اذيت نمي كند و پروژه چاپ به راحتي و با انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اكوسالونت انجام مي پذيرد .

چرم طبيعي

      ولي در چرم طبيعي به اين صورت نيست و سطح چرم ( دور چرم ) نامرتب است كه در بحث چاپ باعث پرت بسيار زياد در  خود متريال مي شود ، البته در تكنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) تمام اين پرت هاي حتي كوچك را مي توان در پروژه هاي ديگر مورد چاپ قرار داد ولي در چاپ رول ديگر اين امكان وجود ندارد

سطح ناهموار و مشكل ساز چرم مصنوعي

      چرم مصنوعي داراي سطحي صاف مي باشد. مانند بسياري از متريال هاي ديگر مناسب چاپ، از جمله كاغذ ، بنر  و … . به همين علت مي توان به راحتي با دستگاه هايي كه در بالا به آن اشاره شد مانند : انواع دستگاه هاي يووي مسطح ( فلت بد ) ، يووي رول و اكوسالونت ، پروژه چاپ صورت بگيرد؛  ولي در متريال چرم طبيعي يك مشكل بسيار حاد و اساسي وجود دارد و آن سطوح نامرتب و داراي برامدگي و گودي هاي نامنظم است، كه تاثير مستقيم و زياد در كيفيت خروجي چاپ و حتي امكان صدمه زدن به سيستم هد دستگاه را دارد .

بيشتر بخوانيد :

چاپ روي چرم يك هديه ي ماندگار براي مخاطبان برندها

بوي نامطبوع چرم طبيعي

     نگهداري چرم مصنوعي در يك فضا حتي به مدت طولاني مشكلي ايجاد نمي كند ولي چرم طبيعي بسيار بوي ناخوشايندي دارد كه محيط و فضا را تحت الشعاع قرار مي دهد .

دستگاه هاي چاپ روي چرم طبيعي

چرم طبيعي را به هيچ عنوان نمي توان با دستگاهي به جز تكنولوژي چاپ مستقيم ( فلت بد ) چاپ كرد و فعلا بهترين و تنها گزينه براي چاپ همين مورد مي باشد .

هزينه چاپ روي چرم طبيعي

     هزينه اين نوع چاپ به مراتب بيشتر از چرم مصنوعي خواهد بود و به دليل مشكلاتي كه در خود متريال چرم طبيعي وجود دارد ، بيشتر چاپخانه داران سفارش چاپ روي اين متريال را نمي پذيرند .

ادامه مطلب : چاپ روي چرم طبيعي

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :


برچسب: چاپ روي چرم طبيعي در مقايسه با چاپ روي چرم مصنوعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۹:۵۰ توسط:saman موضوع: