گردابِ عاشقي گردابِ عاشقي .

گردابِ عاشقي

مشكلات سايت شرط بندي و كازينو آنلاين

استارت بت يك وب سايت شرط بندي و كازينو آنلاين است. اين سايت در حوزه‌هاي متنوعي مانند فوتبال، بسكتبال، تنيس، بيسبال و ... فعاليت مي‌كند و به كاربرانش امكان مي‌دهد در زمينه‌هاي مختلف شرط بندي كنند. همچنين ، اين سايت به صورت آنلاين بازي‌هاي كازينويي متنوعي مانند پوكر، بلك جك، رولت و ... نيز ارائه مي‌دهد

n3_aafv.jpg

 

بازي پوكر يكي از معروف‌ترين بازي‌هاي كازينو و شرط بندي جهان است. براي بازي پوكر، واژگان و قوانين زيادي وجود دارد، اما در اينجا يك راهنماي ساده براي كمك به شروع كردن بازي كمترين بازي ممكن استفاده خواهيم كرد.

  1. ترتيب كارت‌ها: ترتيب كارت ها در پوكر بدين صورت است كه كارت هاي با ارزش بالاتر، براي پيروزي بسيار مهم هستند. به عنوان مثال، كارت آس بالاتر از فا و فال بالاتر از سه كارت است.
  2. رتبه پوكر: رتبه پوكر در بخش ترتيب كارت ها براي پيروزي بسيار مهم است. رتبه هاي اصلي پوكر شامل رويال فلوش (سطح بالايي پوكر)، استريت فلوش (پنج كارت با نماد يكسان به ترتيب بالا-آن پايين)، فور آف كايندز (چهار كارت با مقدار يكسان)، فول هاوس (سه كارت با مقدار يكسان و دو كارت ديگر با مقدار يكسان ديگر) و استريت (پنج كارت با مقادير پياپي به ترتيب بالا-پايين)
  3. پوكر بازي: بعد از آشنايي با ترتيب كارت ها و رتبه پوكر، مي توانيد بازي پوكر را با الگوي كلي زير برويت شروع كنيد:
    • هر بازيكن دو كارت به صورت روباز دريافت مي كند.
    • در جريان دو دست اول، شخصي كه در سمت چپ دكلاره نشانه گذاري شده نيز مي تواند بخشي از پول را به عنوان شرط كند.
    • سپس سه كارت از ميان كارت هاي روباز به صورت كاملاً رو به رو در خدمت بازيكنان قرار مي گيرد.
    • بازيكنان در اين مرحله مجدداً مي توانند پول بيشتري به عنوان شرط جديد مربوط به بازي وصل اضافه كنند

 

 

پوكر چيست؟ پوكر يك بازي كارتي است كه به تعداد زيادي از افراد بازي مي‌شود. در اين بازي، بازيكنان كارت هايي با نماد ها و ارزش هاي مختلف دريافت مي كنند و سعي مي كنند كه با تركيب بهترين دست ممكن، آنها را براي بقيه بازيكنان پنهان كنند. هدف اصلي بازي پوكر به دست آوردن تركيب بهترين دست ممكن بين كارت هايي است كه دريافت كرده‌ايد و پيش‌بيني آن كه چه بازيكني اين دست قوي‌تري دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۴:۰۲ توسط:saman موضوع:

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد

-

سايت deepmuzix، به شما اجازه دسترسي به خاص ترين آهنگ هاي دنيا را مي دهد و آنها را با بهترين كيفيت بع شما ارائه خواهد داد. براي دانلود آهنگ مورد نظرتان فقط كافيست تا در قسمت جستجو قرار گرفته در بالاي سايت، نام آهنگ خود را وارد كرده و در كم تر از چند صانيه به آن دسترسي داشته باشيد. در اينجا به چند نمونه از اين آهنگ هاي خاص اشاره خواهيم كرد.

آهنگ sevgi Qatari از sefa

متن آهنگ sevgi Qatari از sefa

Bu atesi,bu yangini,

Ureyimde chatib getdin,

Sen meni nefsine

Satib getdin

Bir gereksiz esya kimi

Heyatindan at meni

Unut meni,unut meni

Unut ki,yasanacaq

Ne qalibdir sabaha

Bu sevginin qatari

Getdi gulum,getdi daha

Bu son vida,bu son vida

Ne olar bir de donme geri

Qoy daha qalmasin

Umid yeri

Tenhalarin,yalqizlarin

Cergesine qat meni

Unut meni,unut meni

دانلود آهنگ sevgi Qatari از sefa

 

آهنگ بي كلام Lite Flow از SUBODH

دانلود آهنگ بي كلام Lite Flow از SUBODH

 

آهنگ بي كلام drama از jvla feat Maga

دانلود آهنگ بي كلام drama از jvla feat Maga

 

آهنگ ريميكس turn it up از damien n-drix

دانلود آهنگ ريميكس turn it up از damien n-drix

 

آهنگ OMG از White Gangster

متن آهنگ OMG از White Gangster

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Flaa

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O.

Oh My, Oh Oh My.

Oh My God

Oh My, Oh Oh Oh.

O - O - O -O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

Oh My God

O - O - O - O

...

Oh My, Oh Oh My.

Oh My God

Oh My, Oh Oh Oh.

 

دانلود آهنگ OMG از White Gangster


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۳:۴۰ توسط:saman موضوع:

از مهندسي بافت براي ساخت دريچه هاي قلب استفاده مي شود

از مهندسي بافت براي ساخت دريچه هاي قلب استفاده مي شود

يك تيم تحقيقاتي بذرهايي را با استفاده از تركيبي از فناوري نانو، چاپ سه بعدي و مهندسي مكانيك توليد كرده اند كه مي تواند سلول هاي زنده را رشد داده و ماشين آلات و اندام ها را توليد كند.

يك تيم تحقيقاتي از تركيبي از فناوري نانو، پرينت سه بعدي و مهندسي بافت دريچه‌هاي قلب ايجاد كرده‌اند كه قادر به رشد سلول‌هاي زنده و توليد بافت‌ها و اندام‌هاي عملكردي هستند. در حال حاضر نياز مبرمي به دريچه هاي قلب وجود دارد زيرا بيماري هاي مربوط به دريچه هاي قلب يكي از شايع ترين علل نارسايي قلبي هستند. تنها در آمريكا سالانه بيش از 90000 نفر نياز به تعويض دريچه قلب دارند. در اين ميان، دريچه هاي قلب مهندسي شده توانسته اند بر برخي از مشكلات مربوط به دريچه هاي مكانيكي و بيوپروتزي غلبه كنند. اما در حال حاضر استفاده از دريچه‌هاي مكانيكي كه معمولاً فلزي هستند، فرد را مجبور مي‌كند تا پايان عمر خود را صرف رقيق‌كننده‌هاي خون كند و دريچه‌هاي بيوپروتز كه معمولاً از حيوانات بافتي ساخته مي‌شوند، عمر محدودي دارند و بايد. بعد از 10 تا 20 سال بايد تعويض شود.

هر دو نوع دريچه قادر به بزرگ شدن نيستند، به اين معني كه نوجواناني كه به كمك نياز دارند بايد چندين بار در طول زندگي خود قلب خود را تعويض كنند. در همين حال، محققان توانسته اند براي اولين بار با استفاده از مواد زيستي مبتني بر نانوالياف قوي، انعطاف پذير و غير قابل تجزيه، دريچه هاي قلب مهندسي زيستي توليد كنند. سلول هاي بنيادي قلب در اين آردها رشد مي كنند و در انكوباتور قرار مي گيرند. سلول ها در يك دوره 15 روزه رشد مي كنند و چندين لايه سلول را تشكيل مي دهند و به تدريج جايگزين داربست رو به زوال مي شوند.

اين روش تا زماني ادامه مي يابد كه دريچه پس از كاشت در بدن بيمار به طور كامل با بافت هاي طبيعي بيمار يكپارچه شود. نتايج باليني كاشت اين دريچه ها نشان داده است كه عملكرد آنها مشابه دريچه هاي طبيعي قلب بوده و با همان سرعت و فشار موثر دريچه هاي تجاري باز و بسته مي شوند. اگرچه هنوز راه زيادي تا رسيدن اين دريچه ها به بالين وجود دارد، اما محققان بر اين باورند كه اين دريچه هاي ميكرو موتوري مي توانند به زودي نارسايي دريچه قلب را حل كنند.

منبع : http://gg.gg/12bobx

https://bit.ly/3SojFc7

https://did.li/GH6YH

شركت فناوري بن ياخته

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/tamikahayes2/

https://www.pinterest.com/pin/931682241637205723/

https://express.adobe.com/page/JIKt2B2Kb1grT/

https://sites.google.com/view/bonbiotech/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/bonbiotech/

https://tamikahayes2.tumblr.com/

https://myspace.com/tamikahayes2

https://disqus.com/by/tamikahayes2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/155022580-tamika-hayes

https://en.gravatar.com/tamikahayes2

https://www.ted.com/profiles/37614594

https://www.behance.net/tamikahayes

https://tamikahayes2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Tamika-Hayes-12

https://issuu.com/tamikahayes2

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۵۳ توسط:saman موضوع:

پمپ موتورخانه

پمپ موتورخانه

معمولا آب گرم و سرد موتورخانه با استفاده از سيستم هاي انتقال آب معمولي به سمت ترمينال هاي سرمايشي و گرمايشي ساختمان بخصوص ساختمان هاي دو يا سه طبقه هدايت نمي شوند. به اين منظور از موتورخانه مركزي استفاده مي گردد. در چنين مواقعي از پمپ براي انتقال آب به سمت ترمينال ها استفاده مي كنند. پمپ موتورخانه با توجه به تعداد طبقات و ترمينال هاي ساختمان داراي ظرفيت و اندازه هاي مختلفي مي باشد.

تعمير پمپ موتورخانه

با توجه به مواردي كه در قسمت فوق به آنها اشاره كرده ايم، پمپ موتورخانه يكي ازبخش هاي مهم موتورخانه بشمار مي رود. پمپ نيز مانند هر قطعه ديگري ممكن است در اثر عواملي همچون عدم توجه به سرويس هاي دوره اي، استفاده بيش از حد از موتورخانه، قرار دادن پمپ در مكان نامناسب، آلودگي هاي محيطي و وجود هوا در لوله هاي موتورخانه خراب شود و نياز به تعمير داشته باشد.

در اكثر مواقع مشكل پمپ موتورخانه با يك سرويس جزئي برطرف مي شود اما چنانچه پمپ به طور كامل از كار افتاده باشد بايد نسبت به تعمير و يا تعويض آن اقدام كنيد. تكنسين هاي متخصص در زمينه تاسيسات ساختماني و تعمير موتورخانه مي توانند در چنين مواقعي به شما كمك كنند. به اين منظور مي توانيد از تاسيسات نوبهار كمك بگيريد. تكنسين هاي تاسيسات نوبهار به بررسي مشكل به وجود آمده مي پردازند و چنانچه لازم باشد پمپ موتورخانه را تعمير و يا تعويض مي كنند.

پمپ سيركولاتور

به منظور تامين آب گرم در سيستم هاي گرمايشي از پمپ سيركولاتور استفاده مي شود. پمپ هاي سيركولاتور بر اساس عواملي همچون مقدار آب دهي و مقدار فشار به چند دسته تقسيم مي شوند كه از مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • پمپ سيركولاتور خطي: اين پمپ ها فضاي كمي را اشغال مي كنند زيرا دهانه ورودي و خروجي در راستاي خط لوله و دقيقا رو به روي هم قرار دارند.
  • پمپ سيركولاتور زميني: در اين پمپ ها دهانه ورودي رو به بالا مي باشد و مكش پمپ از انتها انجام مي شود. ظرفيت هد و دبي توليدي در پمپ هاي سيركولاتور زميني نسبت به پمپ هاي سيركولاتور خطي بيشتر است.
  • پمپ سيركولاتور آب بند (گلند دار): در اين پمپ ها يك آب بند وجود دارد كه مانع از نشت آب به داخل و يا بيرون پمپ مي گردد. اغلب پمپ هاي سيركولاتور خطي بزرگ و سيركولاتور زميني از اين نوع مي باشند.
  • پمپ سيركولاتور بدون آب بند (گلند لس): موتور اين پمپ ها به گونه اي طراحي مي شود كه معمولا آب دورن پمپ در روتور مي چرخد و موتور را خنك مي كند.

تعمير پمپ سيركولاتور

در مواردي ممكن است بر اثر عوامل مختلفي همچون قديمي و فرسوده شدن، پمپ سيركولاتور خراب شود. در چنين مواقعي عملكرد صحيح خود را از دست مي دهد و بايد تعمير گردد. تعمير پمپ سيركولاتور توسط تاسيسات نوبهار انجام مي شود. به طور كلي خدماتي كه تاسيسات نوبهار در زمينه عيب يابي و تعمير پمپ سيركولاتور ارائه مي كند عبارتند از:

  • بررسي فشار و دماي آب
  • بررسي دماي ياتاقان ها
  • بررسي فشار آب ورودي و خروجي پمپ
  • بررسي ميزان دبي پمپ
  • بررسي آمپر الكتروموتور
  • بررسي وضيعيت صداي پمپ

تكنسين هاي تاسيسات نوبهار با بررسي موارد فوق نسبت به مشكل به وجود آمده به تعمير پمپ سيركولاتور مي پردازند.

پمپ هاي تحت فشار

پمپ هاي تحت فشار با ذخيره سازي آب با فشار مناسب، از روشن و خاموش شدن مكرر پمپ جلوگيري مي كنند. هرچه مخزن اين پمپ ها بزرگ تر باشد تعداد دفعاتي كه پمپ روشن و خاموش مي شود كاهش مي يابد كه اين موضوع مي تواند به افزايش طول عمر مفيد پمپ كمك كند.

به طور كلي از مزاياي استفاده از پمپ هاي تحت فشار مي توان به كاهش مصرف برق، كاهش استهلاك شبكه آبرساني و كاهش استهلاك پمپ اشاره كرد.

خدمات تاسيسات نوبهار

با بيش از 40 سال تجربه در زمينه لوله كشي ساختماني و صنعتي، نصب و تعمير انواع موتورخانه، نصب و تعمير پمپ موتورخانه، تعمير پمپ سيركولاتور، تعمير پمپ هاي تحت فشار، نصب انواع سرويس بهداشتي، نصب انواع پكيج، نصب انواع شيرآلات و... آماده خدمت رساني به شما مشتريان عزيز مي باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ارائه خدمات توسط تاسيسات نوبهار مي توانيد به صورت رايگان با مشاوران ما در تماس باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۸:۵۵ توسط:saman موضوع:

آشنايي با انواع رويه كفش هاي ايمني

آشنايي با انواع رويه كفش هاي ايمني

به نقل از وبسايت ايمني ها، رويه كفش ايمني داراي انواع مختلفي است. جهت حفاظت و ايمني بيشتر از جنس هاي مختلف تهيه مي شود .رويه كفش ايمني معمولا داراي ويژگي هايي هستند كه باعث تمايز آن ها از ساير مدل ها مي شود:

  • ضد ضربه
  • ضد پارگي و فرسودگي
  • ضد اسيد
  • ضد رطوبت

انواع رويه كفش ايمني

 با توجه به شكل ظاهري و ساختاري نيز به دسته هاي زير تقسيم مي شود:

  • اداري
  •  مهندسي
  • كارگري
  • ضد اسيدي
  • عايق
  • معمولي

جنس رويه كفش ايمني

متناسب با شرايط كاري مختلف، رويه هاي كفش ايمني مختلفي ساخته مي شود. با توجه به جنس رويه كفش ايمني مي توانيد بهترين و مناسب ترين مدل را براي شرايط كاري خود انتخاب نماييد:

  • چرم مصنوعي: اين نوع چرم با داشتن شكل ظاهري نمايي از چرم است ولي تمام ويژگي هاي آن را ندارد. در هنگام استفاده طولاني مدت پا بوي بدي خواهد گرفت و باعث افزايش عرق پا مي شود.
  • چرم خالص: از اين چرم براي تهيه انواع كفش ايمني استفاده مي شود كه داراي ضخامت مناسب است. به سه صورت چرم ورقه شده، چرم با رخ كامل و چرم با رخ اصلاح شده مورد استفاده قرار مي گيرد. اين مدل داراي تهويه مناسب است.
  • پلاستيك: برخي از رويه هاي كفش از جنس پلاستيك هستند. ضخامت پلاستيك بر حسب ميلي متر سنجيده مي شود. مواد پلميري مورد استفاده در اين بخش شامل مواد پليمري با ضخامت ??? ميلي متر است. پلاستيك ضد ضربه است و داراي كيفيت مناسب مي باشد. به خوبي از پا حفاظت مي كند و وزن سبكي دارد.

مزايا و معايب رويه كفش

كفش كار داراي مزايا و معايب خود است. رويه ‌كفش ايمني يكي از بخش هايي است كه مي تواند در مزايا و معايب كفش موثر باشد. از جمله مزايا و معايب رويه كفش‌ايمني را در اين قسمت ذكر مي كنيم:

مزايا:

  • محافظت از پا در برابر ??? ژول ضربه
  • عايق سرما و گرما
  • انعطاف پذيري مناسب
  • وزن سبك
  • ظاهري شيك و زيبا
  • ضد برش و ضد پارگي
  • داراي اندازه هاي مختلف

معايب:

  • بو گرفتن پا
  • افزايش عرق پا
  • متناسب با هر كاري به يك نمونه از كفش ايمني نياز است.

كفش هاي ايمني اصولا در محيط هاي پر خطر استفاده مي شوند و با توجه به اينكه هر محيط داراي شرايط خاص است مي توانيد كفش ايمني را متناسب با شرايط محيطي پروژه انتخاب نماييد.

رويه چرم طبيعي

رويه چرم طبيعي در كفش هاي ايمني به وفور استفاده مي شود. اين كفش ها داراي كيفيت بالا بوده و امكان تهويه مناسب براي پا فراهم مي شود. وزن سبك و احساس راحتي پا از مهم ترين ويژگي هاي رويه چرم طبيعي است.

رويه چرم مصنوعي

در ساخت و طراحي كفش هاي ايمني خاص از رويه چرم مصنوعي استفاده مي شود. اين رويه چرم امكان تهويه را از بين مي برد و پا دچار بوي بد مي شود. از رويه چرم مصنوعي براي ساخت و طراحي كفش ايمني هايي استفاده مي شود كه ميزان خطر ناشي از كار در آن ها كمتر است.

مشخصات رويه كفش ايمني

هر كفشي داراي رويه است و كفش هاي ايمني داراي رويه خاص و سازگار با شرايط خطر هستند. مشخصات رويه‌كفش ايمني به شرح زير است:

  • عايق الكتريسيته
  • ضد ضربه
  • ضد پارگي
  • ضد رطوبت
  • عايق سرما و گرما
  • ايجاد تهويه مناسب
  • وزن كم و سبك
  • انعطاف پذيري مناسب
  • هزينه مقرون به صرفه
  • حفاظت از پا در برابر حوادث

در آخر نيز اميدواريم مطالب و نكات عنوان شده مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد. براي خريد و مشاهده تمامي مدل كفش هاي كار نيز مي توانيد به سايت ايمني ها مراجعه نماييد.Bottom of Forاميد

https://imeniha.com/product-category/personal-protection/work-shoes/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۱:۱۸ توسط:saman موضوع:

ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

عنوان: ترفندهاي مخفي براي افزايش فالوور اينستاگرام

 

اگر مي خواهيد برند خود را گسترش دهيد و فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد، اين مقاله را از دست ندهيد! در اين مقاله به معرفي و آموزش تكنيك هاي مختلف براي جذب مخاطب يا افزايش فالوور در اينستاگرام مي پردازيم. براي موفقيت در جذب فالوور واقعي اينستا با ما همراه باشيد.

آيا كسب در آمد از اينستاگرام با فالوور كم امكان پذير است، اولين سوالي كه براي استارت آپ هاي كسب و كار در اينستاگرام مطرح مي شود اين است:

 

آيا اينستاگرام براي بازاريابي مناسب است؟

پاسخ قطعا بله است. اما اگر بخواهيم دلايل خود را براي پاسخ بيان كنيم، مي‌توانيم به موارد زير اشاره كنيم:

وجود طيف وسيعي از مخاطبان فعال در اكثر آثار

فعاليت بيش از 25 ميليون برند در اينستاگرام

بيش از 500 ميليون كاربر فعال در 24 ساعت شبانه روز

جذابيت پلتفرم اينستاگرام براي تبليغات

و بسياري دلايل ديگر، مانند برندسازي شخصي، كه باعث مي شود اينستاگرام ارزش سرمايه گذاري را داشته باشد و شما را تشويق مي كند كه فالوورهاي اينستاگرام خود را افزايش دهيد. مي توان گفت اينستاگرام يكي از بهترين پاسخ هايي است كه مي توان به اين سوال داد كه چگونه مي توان از اينترنت درآمد كسب كرد.

انواع روش ها براي جذب و افزايش فالوور اينستاگرام

اولين سوال بعد از ايجاد اكانت اينستاگرام معمولا اين است كه چگونه فالوور جذب كنيم؟ خوب، وقتي دلايل حضور در اينستاگرام را دانستيد، وقت آن است كه ببينيد چگونه مي توانيد مخاطبان خود را در اينستاگرام جذب و رشد دهيد. روش ها و ترفندهاي افزايش فالوور اينستاگرام بسيار زياد است، اما كاربردي ترين روش ها عبارتند از:

1- استفاده از تقويم محتوا

تقويم محتوايي چيست؟ تقويم محتوايي به شما كمك مي كند تا محتواي خود را در اينستاگرام منتشر كنيد و از قبل براي روزهاي مهم و مناسبت هاي خاص آماده شويد.

ايده هاي متقاعد كننده، تمركز بيشتر روي محتوا، انتشار به موقع پست ها و اجتناب از محتواي تكراري از مهمترين مزاياي استفاده از تقويم محتوا براي اينستاگرام است.

 

مزيت مهم استفاده از تقويم محتوايي اين است كه پس از مدت كوتاهي، فالوورهاي شما هميشه مشتاق مطالب جديد و جذاب خواهند بود و اين باعث ارتقا و در نهايت افزايش فالوور فوري شما مي شود.

 

2- استفاده از تصاوير و كليپ هاي جذاب و با كيفيت

اينستاگرام يك پلتفرم بصري است. بنابراين توصيه مي كنيم از ارسال تصاوير و فيلم هاي بي كيفيت به صورت جداگانه خودداري كنيد! محتواي بي كيفيت علاوه بر عدم جذب كاربران جديد، باعث فرار فالوورهاي شما نيز مي شود. براي جذب فالوور واقعي اينستاگرام بايد از بهترين و با كيفيت ترين محتواي ويديويي براي كسب و كار خود استفاده كنيد.

3- استفاده از قسمت آناليز اينستاگرام

اگر حساب كاربري خود را به حساب تجاري تغيير دهيد، اطلاعات بسيار خوبي در مورد مخاطبان خود دريافت خواهيد كرد. اين اطلاعات به شما كمك مي كند بهترين زمان براي انتشار محتواي خود را بيابيد و به راحتي سن، جنسيت و مكان افراد را شناسايي كنيد.

تجزيه و تحليل صفحه اينستاگرام به شما كمك مي كند تا فالوورها و فالوورهاي خود را بشناسيد و به شما در ايجاد استراتژي محتوا كمك كند. و همانطور كه در بالا ذكر شد، داشتن تقويم محتوا و استراتژي محتوا به رشد فالوور اينستاگرام شما كمك مي كند.

4- افرادي كه با برند شما در تعامل هستند را تگ كنيد

تگ كردن افراد، پست پست شده آنها را قابل مشاهده مي كند، حتي اگر آن افراد دنبال كننده شما نباشند. براي درك اين بخش به مثال زير توجه كنيد:

فرض كنيد شما صاحب يك باشگاه بدنسازي هستيد و افراد مختلفي هر روز به باشگاه شما مي آيند. مي توانيد از اين افراد عكس يا فيلم بگيريد و در اينستاگرام به اشتراك بگذاريد و نام آنها را براي پست منتشر شده تگ كنيد.

اين نه تنها مي تواند تعامل كاربران را افزايش دهد، بلكه آنها را به دنبال كردن صفحه شما تشويق مي كند. اين تكنيك در بسياري از صفحات تجاري قابل استفاده است.

5- استفاده از هشتگ هاي هدفمند در بيو اينستاگرام

بيو اينستاگرام بايد مختصر، ساده و تا حدي جذاب نوشته شود تا كاربر در يك نگاه از نوع فعاليت و دليل دنبال كردن شما آگاه شود.

استفاده از كلمات كليدي در دسكتاپ مانند هشتگ در اينستاگرام يكي از تكنيك هايي است كه مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

هنگام استفاده از هشتگ ها مراقب باشيد تا خوشحال نشويد.

6- پرس و جوهاي كاربر

يكي از مسائلي كه در طول زمان مي تواند براي صفحه اينستاگرام شما ايجاد شود، ثابت بودن پست هاي ارسال شده در اينستاگرام است. اگر صفحه شما پست‌هاي خنثي را براي مدت طولاني منتشر مي‌كند، احتمالاً با كاهش تعامل كاربر و ترك تحصيل مواجه خواهيد شد.

پست‌هاي خنثي محتوايي هستند كه داراي ثروت كم هستند. يكي از راه‌هاي افزايش فالوور اينستاگرام، توليد محتواي بحث‌برانگيز و ايجاد پست‌هاي ويروسي است. اين كار باعث محبوبيت بيشتر پست شما و افزايش شانس جذب فالوورهاي جديد مي شود.

7- استفاده از آيكون اينستاگرام در وب سايت و فرمت ايميل

يكي از رايج ترين راه ها براي جذب فالوور، درج آيكون هاي رسانه هاي اجتماعي در وب سايت شما است. اين به كاربران اجازه مي دهد تا صفحات شما را به راحتي و در كمترين زمان ممكن دنبال كنند. تو هم همينطور

مي توانيد از افزونه هايي استفاده كنيد كه آخرين پست هاي ارسال شده در اينستاگرام را در وب سايت شما نمايش مي دهند.

AccessPress Instagram Feed يكي از افزونه هايي است كه به خوبي براي شما كار مي كند. قرار دادن آيكون ها در قالب و عضويت در ايميل نيز روشي هوشمندانه براي افزايش فالوور است.

8- انتشار مطالب اينستاگرام در ساير شبكه هاي اجتماعي

ارسال پست هاي اينستاگرام در كانال ها و گروه هاي فيس بوك، توييتر و تلگرام مي تواند به رشد صفحه شما كمك كند. اين به افرادي كه شما را در ساير شبكه هاي اجتماعي فالو مي كنند اين امكان را مي دهد كه صفحه اينستاگرام شما را بشناسند و در صورت تمايل شما را دنبال كنند.

براي دانلود فيلم و عكس اينستاگرام مقاله دانلود ويديوهاي اينستاگرام را مطالعه كنيد.

9- چگونه مي توان فالوورهاي انجام مسابقات و كمپين هاي تبليغاتي را افزايش داد؟

برگزاري مسابقه يا جشنواره فرصتي براي افزايش فالوور در اينستاگرام است. يكي از روش هايي كه اغلب شركت ها براي افزايش فالوور خود در اينستاگرام استفاده مي كنند، برگزاري مسابقه و ايجاد كمپين هاي تبليغاتي مختلف است.

به عنوان مثال مي توانيد از كاربران بخواهيد كه با ايجاد يك هشتگ ويژه براي شما پست بگذارند يا از آنها بخواهيد كه دوستان خود را در پست ذكر كنند.

همچنين مي توانيد صفحه خود را از طريق صفحات بزرگ اينستاگرام تبليغ كنيد و مخاطبان بيشتري را جذب كنيد. پيشنهاد مي كنيم براي تغييرات در فعال سازي اكانت اينستاگرام قسمت غيرفعال سازي رمز 2 مرحله اي اينستاگرام را مطالعه كنيد.

 

10- تعامل جامع براي افزايش فالوور در اينستاگرام

يكي از اشتباهاتي كه مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي مرتكب شويد عدم توجه به كاربران و كانال ارتباطي يك طرفه است. اين كار باعث دلسردي كاربران و تورم صفحه شما مي شود. سعي كنيد تا حد امكان به نظرات پاسخ دهيد و تعامل كاربران را افزايش دهيد. اين باعث افزايش اعتماد و وفاداري كاربران مي شود.

 

طبق الگوريتم‌هاي جديد اينستاگرام، هر چه بيشتر با كاربران تعامل داشته باشيد، شانس بيشتري براي نمايش پست‌هاي خود در بخش Feed داريد. فقط توجه كنيد كه رفتار و فعاليت غير عادي باعث بلاك شدن در اينستاگرام خواهد شد، يعني شما ديگر نميتوانيد فعاليتي در آن داشته باشيد.

https://www.webtalk.co/n/43939564

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-nicesmmpanel-com-Nicesmmpanel-It-is-the-best-and-cheapest-SMM-panel-in-the-world-Best-choice-for-Resellers-and

https://cascade.org/node/6583?page=105#comment-77822

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=81#comment-132420

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/520936

https://coralvilleoakdale.extremebodyshaping.com/blog/2016/05/26/farrells-saved-my-life

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=117#comment-116358

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/thunderhead-lesson-1mov

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yw3ngHZBzrf

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/520937

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۰۴:۴۷ توسط:saman موضوع:

قاب عكس چوبي

احتمالاً نصب و چيدمان قاب عكس چوبي روي ديوار و ايجاد يك گالري زيبا و جالب در نگاه اول در نظر بسياري از افراد كار ساده و پيش پا افتاده¬اي است. اما همين افراد زماني كه شروع به كار مي كنند و مي خواهند قاب عكس هاي خود را بر روي ديوار نصب كنند، متوجه سختي هاي كار و كافي نبودن اطلاعات خود در اين زمينه خواهند شد.

 از آنجا كه تزيين يك ديوار با قاب عكس از فرمت هاي خاص چيدمان پيروي مي كند و تا زماني كه در مورد اين فرمت ها آگاهي نداشته باشيد، چيدمان شما زيبا نخواهد شد .

در اين پست قصد داريم تا شما را با شيوه هاي حرفه اي چيدمان قاب عكس روي ديوار، نحوه ي ايجاد تعادل مناسب و طرح بندي قاب عكس هاي ديواري در مناطق مختلف خانه، آشنا كنيم.

چگونه  يك گالري زيبا از قاب عكس¬هاي ديواري ايجاد كنيم؟

نحوه ي چيدمان قاب عكس ها روي ديوار بسيار مهم است و همان طور كه گفته شد از فرمت خاصي پيروي مي كند.  گاهي برخي از افراد چنان هنرمندانه اين كار را انجام مي دهند كه باعث سريع تر شدن تپش قلب اطرافيان مي شوند. اما ما چگونه مي توانيم  اين گونه به شيوه هاي عالي قاب عكس هاي خود را طراحي كنيم؟

بهتر است  قبل از هر كاري يك عكس خالي از ديوار مورد نظر خود تهيه كنيد، اگر قصد داريد ميز يا مبل خاصي را نيز در مجاورت ديواري كه قاب عكس ها روي آن نصب مي شود، داشته باشيد بهتر است آن را هم در تصوير قرار دهيد . سپس با استفاده از يك برنامه ي گرافيكي رايگان مانند picmonkey  و فرمت هاي عنوان شده در ادامه ي مطلب شروع به ايجاد پوسته هاي مختلف تصوير كنيد.

 به اين صورت مي توانيد به طور عيني در فضاي مجازي ديوار تزئين شده ي خود را مشاهده كنيد و زماني كه تزئين قاب ها مطابق ميل تان بود تصوير را ذخيره و سپس شروع به تهيه ي قاب عكس ها يا شلف چوبي ديواري نماييد.

چيدمان قاب عكس به صورت متقارن

خوشبختانه تنوع متدهاي متقارن چينش قاب عكس موجب شده تا تعداد قاب عكس ها و يا تفاوت ابعاد آنها با يكديگر چندان اهميتي نداشته باشد. در هر حال ابتدا فرض مي‌ كنيم كه قاب عكس هاي يك‌ شكل و يك اندازه در اختيار داريم در اين هنگام چينش‌هايي مانند آنچه در تصوير مشاهده مي‌ كنيد بهترين شيوه براي نصب آنها بر روي ديوار محسوب مي‌ شود. واضح است كه اين شيوه از نصب قاب عكس ساده و سازگار با دكوراسيون‌ هاي متقارن، معاصر و كلاسيك است و نياز به اندازه‌ گيري خاصي ندارد. كافي است قاب عكس مركزي را ابتدا به ديوار نصب كرده و قاب‌ هاي ديگر را با توجه به طول و عرض آن تنظيم كنيد.

چيدمان قاب عكس به صورت مربعي يا مستطيلي

در بسياري از مواقع بعيد است كه تمام قاب عكس هاي ما از ابعادي يكسان برخوردار باشند. در اين صورت اگر تمام قاب‌ ها همشكل باشند (مربع يا مستطيل) چينش و فاصله ميان قاب‌ ها بايد به شكلي باشد كه در مجموع يك مربع يا مستطيل كامل را تشكيل دهند. اين شيوه از نصب مي‌ تواند به شكل متقارن يا نامتقارن باشد كه اين مقوله به تعداد قاب‌ها، اندازه آنها و سليقه شما بستگي دارد.

چينش نامتقارن قاب عكس هاي مستطيلي با ابعاد مختلف

گاهي قاب عكس هاي ما تعداد، شكل‌ و ابعاد مناسبي براي چينش مربع يا مستطيلي ندارند. در چنين مواقعي هرچه تلاش كنيد نمي‌ توانيد از كنار هم قرار دادن قاب‌ ها يك مستطيل ايجاد كنيد. در اين حالت اگر تمام قاب‌ ها مربع و مستطيلي باشد چينش‌ هاي ديگري مانند آنچه در تصوير مي‌ بينيد مي‌ توانند مشكل شما را حل كنند. با توجه به تصوير قاب‌ ها در اين حالت به‌ طور متقارن يا نامتقارن در كنار هم قرار گرفته‌ اند كه استفاده از آنها در سبك‌ هاي مختلف دكوراسيون رايج است اما در دكوراسيون‌ هاي مدرن كه تقارن كمتر در آنها ديده مي شود استفاده از طرح‌ هاي نامتقارن مي‌ تواند با ساير اجزاي محيط سازگارتر باشد.

نكات مهم و پايه براي چيدن قاب عكس روي ديوار

چيدن قاب عكس ها روي ديوار طرفداران بسياري پيدا كرده است و افراد براي زيبا و متنوع تر شدن دكوراسيون منزلشان از اين روش ايده ميگيرند. براي چيدمان قاب عكس روي ديوار سعي كنيد از مدل قاب عكس هاي مختلف استفاده كنيد مثلا يه تعداد قاب عكس مربع و يك تعداد قاب عكس مستطيلي در سايز هاي كوچك و بزرگ.

 

اگر دنبال ايده هاي خلاقانه تر هستيد ميتوانيد قاب عكس ها را به شكل قلب بچينيد، عكس هاي خانوادگي كه به شكل قلب روي ديوار چيده شده اند، بي نهايت دوست داشتني هستند.

 

ميتوانيد عكس ها را بدون قاب عكس روي ديوار بچينيد به اين صورت كه عكس ها همگي مربع و يك سايز باشند، عكس ها را مرتب كنار هم بچينيد براي اين كار ميتوانيد كلي سليقه و خلاقيت به خرج دهيد.

 

اصول چيدن قاب عكس روي ديوارهاي مختلف خانه

وجود نظم و هماهنگي بين المان هاي بكار رفته در اجزاي دكوراسيون منزل مانند رنگ, سبك و نحوه چيدمان بسيار موثر است, اگر ميخواهيد مجموعه اي از قاب عكس ها را به عنوان دكوري روي ديوار بچينيد بهتر است با اصول و مدل هاي چيدن آن در ادامه اين بخش از دنياي مد نمناك آشنا شويد. قاب عكس هايتان را در فضاي نشيمن، اتاق خواب، راه پله و... بچينيد و يك ديوار خاطره انگيز و دوست داشتني داشته باشيد.

اصول چيدن قاب عكس روي ديوار ورودي خانه

بعضي از خانه ها ورودي پشتي هم دارند و در كنار ورودي ها ديوار بزرگي قرار گرفته است كه معمولاً كنار آن نيز آينه و آباژور قرار مي دهند و بعضي ها در اطراف آن صندلي هم مي گذارند. براي چنين ديوار هايي مي توانيد راهكار هاي عنوان شده در ادامه ي اين بخش از دنياي مد نمناك را به كار بگيريد.

فضاي بالاي صندلي مي تواند فضايي مناسب براي قاب عكس باشد.

ديوار روبه روي ميز كنسول براي آويزان كردن قاب عكس هاي بزرگ يا گروهي از قاب عكس ها عالي است. به ياد داشته باشيد قاب عكسي كه در اين قسمت استفاده مي كنيد، تصويرش در آينه خواهد افتاد.

ورودي هاي درب پشتي با اضافه كردن يك تصوير روي ديوار از طريق پنجره و ديوارهاي مجاور از بيرون نور مي گيرد و روشن مي شود.

ديوار خالي كه به آشپزخانه منتهي مي شود، مكاني ايده آل براي رديفي از قاب عكس ها خواهد بود.

وجود قاب‌ها با تصاوير هماهنگ با دكوراسيون منزل و سليقه‌تان مي‌توانند هر محيطي را جذاب‌تر كنند. اما يادتان باشد كه نبايد بي‌گدار به آب بزنيد و ميخ‌ها را بي‌دقت بر دل تميز ديوار بكوبيد؛ چون ترميم و اصلاح جاي ميخ‌ها سخت است و جلوه ديوار را به‌شدت مخدوش مي‌كند. مراحل زير را در نصب قاب به خاطر بسپاريد:

 

شيوه چيدمان قاب‌ها يا قاب روي ديوار را از قبل تعيين كنيد؛

قاب مناسب را انتخاب كنيد؛

به‌صورت حدودي، جاي قاب را روي ديوار تنظيم كنيد؛

ميخ را به ديوار بكوبيد و پروژه را تمام كنيد.

انتخاب چيدمان قاب روي ديوار

شيوه چيدمان قاب‌ها به سليقه و نوع ديوارتان بستگي دارد؛ اما تعيين آن، گام نخستين در مسير نصب قاب است؛ يعني زماني كه مي‌خواهيد به نصب و قراردادن قاب روي ديوار منزل يا هر مكان ديگري فكر كنيد، بايد دورنما و چشم‌اندازي از تعداد و شكل چيدن قاب‌هاي ديوار داشته باشيد. اين ديد به شما كمك مي‌كند گزينه‌اي مناسب را بخريد و دكوراسيون ديوار را به بهترين شكل انجام بدهيد.

 

انتخاب قاب مناسب

قاب مناسب هم يعني قابي كه با سبك دكوراسيون محيط هماهنگ است. قاب‌ها در جنس‌هاي مختلف و شكل‌هاي گوناگوني به بازار عرضه مي‌شوند: قاب‌هاي چوبي، استيل، پلاستيك و… . پس بنا به سبك دكوراسيون محيط، بايد قابي انتخاب كنيد كه با فضا و محيط هماهنگ باشد.

چوب يكي از متداول ترين مصالحي است كه در ساخت نه تنها تختخواب ، بلكه تخته هاي سر و پا نيز استفاده مي شود. اين مي تواند عمدتا به دليل ظاهر آن باشد ، زيرا چوب تركيبي از سبك هاي پرنعمت ، كلاس و سازگاري با چندين دكوراسيون مختلف اتاق است .

 

شايد به اين دليل است كه چوب به طور معمول نگهداري كمي دارد ، زيرا فريم هاي تختخواب چوبي به راحتي تميز و تعمير مي شوند ، در صورت شكستن ، شكاف يا سوراخ در سطح آنها.

 

برخي از افراد قاب هاي چوبي را فقط به اين دليل دوست دارند كه از دوام بالاتري برخوردار هستند و ارزش زيادي براي مردم دارند. اما براي انتخاب بهترين قاب تختخواب ، بياييد ببينيم محبوب ترين نوع چوب در ساخت آنها كدام است.

اولين چيزي كه بايد قبل از غواصي در اين راهنماي مختصر بدانيد اين است كه انواع مختلف چوب داراي ساختار دانه اي متمايز است ، كه باعث مي شود آنها كم و بيش چكش خوار و مناسب براي ساخت قاب بستر باشد. بسته به نوع چوب مورد بحث ، ممكن است سوراخ يا منافذ باز داشته باشد ، در حالي كه ديگران داراي رنگ و سايه هاي تيره تا واقعاً روشن هستند.

 

 

 

انواع چوب براي قاب تختخواب

به طور عمده دو نوع چوب براي قاب تخت موجود است. در اينجا جزئيات

 

چوب سخت

افرا

گيلاس

توس

چوب ماهون

بلوط

گردو

صنوبر

چوب نرم

كاج سفيد

كاج زرد

سرو

صنوبر

چوب سخت

از نظر اين ماده دو دسته اصلي وجود دارد: چوب سخت و چوب نرم. به طور غيرقانوني ، اين هيچ ارتباطي با سختي واقعي يك نوع چوب ندارد. چوب هاي سخت درختان گلدار هستند ، در مقايسه با چوب نرم دوام و گرانتري دارند. از آنجا كه رشد آنها كندتر است ، چوبي كه توليد مي كنند چگال تر و به طور معمول رنگ تيره تري دارد.

?.قاب‌هاي چوبي

چوب بخاطر جنس طبيعي خود، حسي گرم و كلاسيك را منتقل مي‌كند. قاب‌هاي چوبي را در رنگ‌هاي مختلف از تيره تا روشن مي‌توانيد پيدا كنيد. كه به جنس چوب و رنگ‌آميزي آن‌ها بستگي دارد. قاب‌هاي چوبي امكانات متنوعي براي تكميل جلوه عكس‌هايتان و ايجاد كنتراست مناسب در اختيارتان قرار مي‌دهند.

 

پيشنهاد مي‌شود براي عكس‌هايي كه تناليته رنگ آن‌ها گرم است؛ مثل قرمز، قهوه و نارنجي از قاب‌هاي تيره‌رنگ مثل فندقي استفاده كنيد. در مقابل براي قاب كردن تصاويري با رنگ‌هاي سرد نظير آبي و سبز و بنفش پيشنهاد ما اين است كه از قاب‌هاي چوبي رنگ روشن نظير چوب افرا استفاده كنيد.

 

سفارش قاب چوبيانتخاب رنگ قاب چوبي، همچنين به دكوراسيون فضاي موردنظرتان بستگي دارد. قاب‌هاي چوبي را مي‌توانيد در طرح‌هاي ساده تا كنده‌كاري‌شده و با جزييات بيشتر پيدا كنيد. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه اگر دكوراسيون شما كلاسيك، مدرن و … است ، قاب چوبي‌تان را با آن فضا هماهنگ سازيد. مثلاً براي چيدمان‌هاي مدرن قاب كاملاً ساده چوبي و براي فضاهاي كلاسيك و لوكس قاب‌هايي با كنده‌كاري و جزييات بيشتر توصيه مي‌شود.

 

لازم به ذكر است كه اگر مايل هستيد جنس قاب تابلويي كه به صدانما سفارش مي دهيد، چوبي باشد كافيست اين مورد را با كارشناسان فروش ما در ميان بگذاريد.

 

مزيت هاي قاب چوبي:

جنس طبيعي چوب حس خوبي مي دهد

در تمامي سبك هاي دكوراسيون از مدرن گرفته تا لوكس و اشرافي قابليت هماهنگي دارد

در رنگ هاي متفاوت و طبيعي موجود است

معايب قاب چوبي:

قيمت آن به شكل قابل توجهي از رقبا (بويژه نسبت به PVC) گرانتر است

دوستدار محيط زيست نيست (زيرا توليد آن موجب قطع درختان مي گردد)

نسبت به آب و ساير مواد، در مقايسه با قاب PVC حساسيت پذيري بيشتري دارد

https://ghabonaghashi.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۷:۴۸ توسط:saman موضوع:

صفر تا 100 آنچه بايد درباره انواع گوشت كوب برقي بدانيد؟

صفر تا 100 آنچه بايد درباره انواع گوشت كوب برقي بدانيد؟

اگر قصد خريد بهترين مارك گوشت كوب برقي را داريد ما در اينجا انواع گوشت كوب برقي مولينكس، فلر و پارس خزر را با يكديگر بررسي خواهيم كرد و به تمامي سوالات شما درباره بهترين مارك، گوشتكوب برقي، طرز استفاده، كارايي و قدرت آن جواب خواهيم داد.

g2_a4q.jpg

صراط: گوشتكوب برقي ها امروزه در مدل ها و مارك هاي بسيار متنوعي در بازار وجود دارد كه دانستن نكات مهم در انتخاب و خريد آن حائز اهميت است از همين رو  پيش از آنكه به بررسي برندها، طرز استفاده و بسياري از سوال هاي ديگر شما راجع به اين محصول پركاربرد پاسخ بدهيم در ابتدا بايد بدانيد كه انواع گوشت كوب برقي فلر، مولينكس و پارس خزر به دو دسته اصلي تقسيم مي شود.

تك كاره: همان طور كه از نامش نيز پيداست اين دسته از محصولات تنها داراي يك عملكرد مي باشند و فاقد لوازم جانبي و يا قابليت هاي كاربري ديگر است، البته لازم به ذكر است كه در برخي از مدل هاي گوشتكوب برقي تك كاره شما يك ليوان مدرج را در اختيار خواهيد داشت كه اين امكان را براي شما فراهم مي‌ سازد تا از آن براي آماده سازي و تركيب مواد غذايي خود استفاده كنيد.

چند كاره: اين دسته از محصولات مي توانند چند عملكرد را تنها در يك دستگاه براي شما فراهم كنند شما در انواع گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي پارس خزر، گوشت كوب برقي فلر و مارك هاي متنوع ديگر نيز مي توانيد بر اساس نياز خود مدلي را انتخاب كنيد كه بتواند كار يك خردكن، رنده، همزن، رب ساز، پوره كن و غيره را در اختيار شما بگذارد و همان طور كه از نامش پيداست گوشت كوب برقي چند كاره يا همه كاره محسوب مي ‌شود و مي ‌تواند با تنوع در كارايي به شما در تهيه تنوع بيشتري از مواد غذايي كمك كنند.

گوشت كوب برقي تك كاره يا چندكاره؟

اگر قصد خريد اين محصول را داريد حتما براي شما نيز اين سوال مطرح مي شود كه بهتر است يك مدل تك كاره و يا چندكاره را انتخاب كنيد؟ در جواب اين سوال بايد بگوييم يك كاره و يا چند كاره بودن دستگاه تاثيري بر كيفيت آن ندارد و اين موضوع كاملا بستگي به نياز شما دارد اگر به طور مثال همزن و يا خردكن در منزل خود نداريد ما به شما پيشنهاد مي كنيم يك مدل چند كاره را براي خود انتخاب كنيد، اما چيزي كه در زمان خريد بايد به اين موضوع دقت كنيد كه شما به آساني بتوانيد سري هاي آن را عوض كنيد و توجه داشته باشيد كه هرچه تعداد عملكرد گوشت كوب برقي شما بيشتر باشد مسلما سري و لوازم جانبي آن نيز بيشتر بوده و فضاي بيشتري را اشغال مي كند و شما هزينه بيشتري را براي خريد آن بايد صرف كنيد در صورتي كه ممكن است برخي از كارايي هاي آن براي شما استفاده چنداني نداشته باشد.

در ادامه اين متن شما پاسخ سوالات زير را دريافت خواهيد نمود:

  • بهترين مارك گوشت كوب برقي كدام برند است؟
  • گوشت كوب برقي چند وات خوبه؟
  • كارايي و طرز استفاده از گوشتكوب برقي و اينكه به زباني ساده تر گوشت كوب برقي چيكار ميكنه؟
  • غذاساز بهتره يا گوشت كوب برقي؟

 

گوشت كوب برقي چه ماركي خوبه؟

انتخاب هر دستگاهي از ماركي معتبر مسلما مي ‌تواند يكي از اركان مهم در زمان خريد محسوب شود، اگر بخواهيم به شما از بهترين مارك گوشتكوب برقي خارجي و ايراني بگوييم، مي‌ توانيم به ترتيب در ميان تنوع برندهايي كه در بازار وجود دارد به گوشت كوب برقي فلر، گوشت كوب برقي مولينكس به عنوان برندهاي خارجي و به گوشت كوب برقي پارس خزر به عنوان يك برند ايراني اشاره كنيم، اين سه برند معتبر با داشتن كيفيت بالا در ساخت، تنوع مدل‌، قيمت هاي مناسب و داشتن خدمات پس از فروش در ايران جايگاه بسيار ويژه‌ اي را در بازار كشورما دارا هستند.

شايد در ابتدا ساختار كلي اين دستگاه ساده به نظر برسد اما آيتم هاي بسياري (همچون وزن، جنس تيغه ها، تنظيمات سرعت، خوش دست بودن، قدرت چرخش، توان موتور، لرزش كم و غيره) به بالا بردن سطح كيفيت عملكرد در طول عمر دستگاه حائز اهميت است، مواردي كه در برندهاي معتبر به صورت دقيق تري بدان توجه شده است، به همين منظور پيشنهاد مي كنيم براي خريد اين دستگاه پركاربرد و حرفه اي حتماً به سراغ برندهاي معتبر برويد و اگر ما از اين سه برند به عنوان بهترين مارك ها در بازار نام مي بريم اين بدان معني نمي باشد كه مارك هاي ديگر الزاما خوب نيستند، بلكه كه اگر شما يكي از مدل ها را در ميان برندهاي گوشت كوب برقي فلر، گوشت كوب برقي مولينكس، بوش و گوشت كوب برقي پارس خزر را انتخاب كنيد علاوه بر كيفيت ساخت و عملكرد باكيفيت، توازن منطقي قيمت و كارايي اين امكان را به شما مي دهد تا خدمات و قطعات اصلي كالايتان را پس از خريد بسيار ساده تر در ايران در دسترس و اختيار داشته باشيد، چراكه مسلماً اگر به كوچك ترين ايتمي در ايران احتياج داشته باشيد و نتوانيد آن را تهيه كنيد، دستگاه شما حتي اگر از بهترين مارك دنيا باشد و مشكلي براي آن پيش آيد امكان استفاده آن را برايتان سلب خواهد شد.

 گوشت كوب برقي چند وات خوبه؟

اين دسته از كالاها عمدتاً قدرت موتوري از 350 وات به بالا دارند و شما براي انتخاب آنكه بدانيد قدرت موتور چند وات اين دستگاه را بايد انتخاب كنيد، در وهله اول توجه فرماييد كه اگر مدل دستگاه خود را از ميان مارك هاي معتبري همچون گوشت كوب برقي فلر، گوشت كوب برقي مولينكس و گوشت كوب برقي پارس خزر انتخاب كنيد مسلماً قدرت موتور آنها به گونه اي مهندسي تعيين شده است كه مي تواند با توجه به ساختار طراحي اش كارايي لازم را با كيفيتي منطقي در اختيارتان بگذارد و به طور قطع هرچه توان آن بيشتر باشد مواد سخت تر را آسان تر مي تواند هم بزند و فشار كمتري به موتور دستگاه وارد مي شود و همين موضوع مي تواند در طول عمر آن تاثير زيادي داشته باشد.

اما به اين نكته نيز توجه كنيد كه در مدل هاي تك كاره الزام بالا بودن قدرت وات موتور به نسبت مدل هاي چندكاره كمتر است به زباني ساده تر اگر به دنبال انتخاب مدلي چند كاره مي گرديد در صورتيكه هزينه در نظر گرفته شما، اين امكان را فراهم مي نمايد تا قدرت موتور دستگاهتان را بالاتر انتخاب كنيد، حتماً اين كار را انجام دهيد؛ دليل اين پيشنهاد هم اين است كه وقتي شما به عنوان مثال از همزن، خردكن دستگاه نيز استفاده مي كنيد، تعداد بارهاي روشن كردن دستگاه و همچنين نوع كارايي ها افزايش مي بايد و براي ماندگارتر ماندن قدرت موتور و اينكه فشار كمتري به دستگاه وارد شود انتخاب با وات بالاتر به نسبت اولويت دارد.

نكته در بسياري از برندهاي گوشتكوب برقي تقلبي (غيراصلي) و متفرقه، دستگاه شما قدرت موتوري كاملاً اسمي دارد، در صورتي كه در برندهاي معتبر شما اگر قدرت موتور 350 وات يا 800 وات را در اختيار داشته باشيد قطعاً تا همان ميزان قدرت ذكر شده و قدرتي واقعي را در اختيار خواهيد داشت، ساده ‌تر بگوييم در بسياري از موارد يك دستگاه 500 وات در برندهاي معتبري همچون؛ گوشت كوب برقي فلر مولينكس، بوش و يا پارس خزر قدرتي بسيار بيشتر از 500 وات برندهاي متفرقه دارد پس ذهن خود را به نسبت اعداد اسمي هوشيار كنيد.

 

كارايي گوشت كوب برقي چيست؟

در هنگام خريد اين دستگاه مسلما به اينكه گوشت كوب برقي چي كار مي كنه و براي چه استفاده مي شود فكرخواهيد كرد، براي درك بهتر مي ‌توانيم با مثال هاي به شرح زير همراه شما باشيم تا شما عزيزان بتوانيد با دانستن قابليت و كاربردهاي اين محصول، انتخاب راحت تري داشته باشيد. لازم به ذكر است فرقي نمي كند كه شما گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي فلر، بوش و يا گوشت كوب برقي پارس خزر را انتخاب كنيد چراكه عملكردي كاملاً يكسان را در اختيار خواهيد داشت (برخي از ويژگي ها به عنوان مثال همچون رنده به اين مورد برمي ‌گردد كه شما يك دستگاه چند كاره را با اين قابليت براي خود انتخاب نموده ايد يا خير)

  • تهيه انواع پوره سيب زميني، ميوه جات، ميكس سوپ و ...
  • تهيه مواد اوليه براي غذاهاي همچون كوكو، شامي، كتلت و غيره
  • خرد كردن يخ در مدل هايي كه تيغه هاي مخصوص يخ را به همراه دارند
  • استفاده از گوشت كوب برقي براي تهيه غذاهايي كه نياز به له شدن دارند همچون حليم يا كشك
  • درست كردن انواع آبميوه، تركيب ميوه جات و مواد خوراكي ديگر با مايعات به عنوان مثال آب طالبي، شيرموز، ويتامينه و غيره
  • خرد كردن مواد غذايي مانند پياز يا سبزيجات (براي دستگاه هايي كه خردكن را دارد قابليت خرد خشكبار و مواد سخت و نرم مهيا مي باشد)
  • تهيه تركيبات كيك و شيريني ازجمله به هم زدن تخم مرغ و تكميل شدن اين قابليت در مدل هايي كه همزن بالني را نيز به همراه دارند.

مي‌ بينيد كه تنوع زيادي در كارايي هاي اين دستگاه براي شما مهيا است، شما با استفاده از اين دستگاه كم حجم، سبك و كوچك مي توانيد از يك دستيار آشپزخانه كاملا حرفه اي كمك بگيريد، در همينجا اين سوال براي شما پيش مي آيد زماني كه اين دستگاه اين همه كار را انجام مي دهد پس چه فرقي با غذا ساز ها دارند در ادامه به اين مورد پاسخ مي دهيم.

غذاساز بهتره يا گوشت برقي

در ابتدا بايد اشاره كنيم كه شما با انتخاب و خريد گوشت كوب برقي فلر، گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي پارس خزر در تنوع مدل هايش در حقيقت مي توانيد كارايي هاي بسيار نزديكي به دستگاه غذاساز را در اختيار داشته باشيد و چيزي كه اينجا حائز اهميت است اين است كه اگر شما بخواهيد خيلي حرفه اي يا به عنوان يك كار در منزل به تهيه كيك و شيريني و... بپردازيد حتما به سراغ خريد غذاساز برويد اما براي بسياري از كاربران كه مي خواهند براي كارهاي روزمره خود انتخابي داشته باشند قطعا خريد گوشت كوب برقي تك كاره يا چند كاره پيشنهاد مي شود.

 مزايا و تفاوت گوشت كوب برقي و غذاساز

  • در بيشتر مدل هاي غذاساز شما داراي انواع رنده، ديسك هاي برش هستيد كه تعداد آنها بستگي به مدل غذاساز شما دارد از طرف ديگر غذاسازها مي توانند داراي آبميوه گيري، مخلوط كن، چرخ گوشت و ديگر كارايي ها باشند.
  • قيمت گوشت كوب هاي برقي حتي در بهترين مارك ها از جمله (گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي فلر يا گوشت برقي پارس خزر و بوش) به مراتب ارزان تر از غذاسازها هستند.
  • طرز استفاده و تعويض قطعات غذاساز ها به نسبت اين دستگاه تا حدي زمان بر تر و مشكل تر است.
  • غذاسازها جاي بسيار بيشتري براي نگهداري مي خواهند
  • شستشوي غذاسازها در هر بار استفاده مستلزم داشتن زمان بيشتري است.
  • وزن غذاسازها به مراتب بيشتر و جابه جايي انها در هر بار استفاده مشكل تر خواهد بود در صورتيكه انواع گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي پارس خزر، گوشت كوب برقي فلر و در كل اين محصول در برندهاي ديگر نيز بسيار جمع و جورتر، سبك تر و داراي استفاده بسيار آسان تري هستند.

با توجه به آنچه ذكر نموديم اگر مي خواهيد كاربري عادي، ساده و راحت تري داشته باشيد در خريد گوشت برقي شك نكنيد چراكه در بسياري از موارد افراد غذاسازها را مي خرند و زمان بر بودن و جابه جايي يا حتي استفاده مكرر برايشان سخت مي شود و ديگر حوصله كار با آنها را نخواهند داشت و همين امر باعث مي شود به مرور زمان كنار رفته و به يك وسيله بي مصرف در آشپزخانه تبديل شود، البته در همين جا مجدد تاكيد مي كنيم كه اين مورد را رد نخواهيم كرد كه براي افرادي كه استفاده هاي سنگين دارند غذاسازها انتخاب بهتري است.

طرز استفاده از گوشت كوب برقي

نحوه استفاده گوشتكوب برقي ها بسيار ساده هستند تنها كافي است قبل از روشن كردن سري را به صورت مناسب به بدنه دستگاه خود متصل كنيد و با زدن آن به برق و بنا به مدل انتخابي تان درجه تنظيم سرعت عملكرد را انتخاب و كار با دستگاه را آغاز كنيد و اگر دستگاه شما در مدلي چند كاره بود نيز به همين ترتيب مي ‌توانيد قطعات ديگر همراه كالاي خود را مورد استفاده قرار دهيد، واقعا به همين سادگي!!!  بله طرز استفاده بسيار آسان، تعويض قطعات با سرعت بسيار بالا و شستشوي سريع توانسته نظر كاربران زيادي را به خود جلب كند البته اين موارد در برندهاي مطرح همچون گوشت كوب برقي پارس خزر به عنوان يك برند ايراني و گوشت كوب برقي مولينكس، گوشت كوب برقي فلر به عنوان برندهاي خارجي با رنج قيمتي متوسط به خوبي رعايت شده و استفاده از آنها بسيار راحت و آسان است، در آخر ما به شما پيشنهاد مي كنيم براي مقايسه و اطلاع از اخرين قيمت گوشتكوب برقي مولينكس، فلر و پارس خزر و ديگر برندهاي مطرح به فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر و يا سايت ديجي كالا به عنوان بزرگترين فروشگاه آنلاين مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۶:۴۵ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

راهنماي خريد بهترين مارك مخلوط كن

در اينجا قصد داريم سه تا از بهترين مارك مخلوط كن را به شما معرفي كنيم كه به ترتيب مي توانيم به مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس اشاره داشته كنيم كه سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

g1_yzru.jpg

منتشر شده در وب سايت ديجي رو امروزه مخلوط كن به يكي از وسايل كاربردي در هر آشپزخانه اي تبديل شده است كه براي تهيه نوشيدني‌هاي مختلف و انواع دسر مورد استفاده قرار مي گيرد در كل ما مي توانيم اين محصول را به دو دسته تك كاره و چند كاره تقسيم كنيم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت، اما قبل از آن مي خواهيم بهترين برندهاي اين محصول را به شما معرفي كنيم كه شامل مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس مي شود كه مي توان گفت سهم عمده اي از بازار را به خود اختصاص داده اند، اما توجه داشته باشيد كه منظور ما از بهترين مارك مخلوط كن ازنظر كيفيت و قيمت است و ما در اينجا با برندهاي تخصصي كاري نخواهيم داشت چراكه قيمت هاي بسيار بالايي دارند و عموم مردم از آنها استفاده نمي كنند از همين رو ما برندهايي با رنج قيمتي متوسط را مورد بررسي قرار خواهيم داد و مواردي را كه بايد در زمان انتخاب يك مدل خوب بايد به آن دقت داشته باشيد را با يكديگر بررسي خواهيم داد تا بتوانيد به راحتي بهترين مدل مخلوط كن را در هر برندي براي خود را انتخاب كنيد.

اگر قصد خريد يك مخلوط كن را براي منزل خود را داريد مطمئنا بعد از انتخاب برند كه مي تواند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و يا مخلوط كن فيليپس، بوش و يا هر برند ديگري باشد مهم ترين مسئله انتخاب نوع آن است كه مي توانيد بر اساس نياز خود يك دستگاه تك كاره و يا يك مخلوط كن چند كاره را انتخاب كنيد و كه اين مسئله كاملا بستگي به نياز و بودجه شما دارد كه آيا شما به يك دستگاه تك كاره نياز داريد و يا ترجيح مي دهيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي آسياب و يا آبميوه گيري نيز باشد، اما سوالي كه در اينجا براي بسياري از افراد پيش مي آيد اين است كه آيا بهتر است يك دستگاه چند كاره براي منزل خود تهيه كنند و يا هركدام از آنها را به ‌صورت جداگانه خريداري كنند؟

در جواب اين سوال بايد بگوييم اگر در اينجا شما يك مخلوط كن سه كاره را باكيفيت بسيار خوب انتخاب كنيد كه هر سه كار را براي شما انجام دهد مطمئناً قيمت آن بسيار كمتر از آن چيزي مي شود كه شما بخواهيد هر سه دستگاه را به صورت جداگانه با همان كيفيت و قدرت موتور با برند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس تهيه كنيد، اما چيزي كه مسلم است اگر هر دستگاه را به صورت جداگانه و باكيفيتي بالا تهيه شود و قيمت آن براي شما مهم نباشد قطعاً ازنظر كيفيت و طول عمر نيز بسيار بالاتر است چراكه بايد در نظر داشته باشيد در زماني كه يك شركت قصد توليد يك محصول با چند عملكرد را دارد بايد طراحي آن را طوري انجام شود كه بتواند يك محصول هر سه عملكرد را در خود جاي دهد و اين موضوع حتما محدوديت هايي براي طراحي آن ايجاد مي كند، اما زماني كه شما آسياب برقي، مخلوط كن و آبميوه گيري را به صورت جداگانه تهيه مي كنيد هركدام داراي مشخصات فني و طراحي منحصر به فردي مي باشد كه مناسب با كارايي آن در نظر گرفته مي شود و از طرفي ديگر هر دستگاه داراي يك موتور جداگانه مي باشد پس به طور قطع طول عمر بيشتري نيز مي توانند داشته باشند، اما اگر مي خواهيد با يك هزينه متوسط يك دستگاه چند كار در خانه خود داشته باشيد با توجه به كيفيت و طول عمر انواع مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن مولينكس مي توانند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

 

يك مخلوط كن خوب بايد داراي چه مشخصاتي باشد؟

در اينجا قصد داريم موارد مهمي كه بايد در زمان انتخاب يك مخلوط كن خوب به آن دقت داشته باشيد را با يك ديگر مورد بررسي قرار دهيم تا در ميان هر برندي بتوانيد بهترين مدل را براي خود انتخاب كنيد فرقي هم نمي كند قرار است مدل خود را در ميان انواع مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا مخلوط كن فيليپس و يا هر برند ديگري انتخاب كنيد تنها بايد به مواردي كه در اينجا قصد داريم به آن بپردازيم شامل جنس بدنه، قدرت موتور، پارچ، تيغه، قفل ايمني دستگاه، دكمه پالس، اسموتي ساز مي شود.

جنس بدنه: در كل نمي توانيم بدنه مخلوط كن را در دسته مشخصات فني دستگاه قرار دهيم چراكه تاثيري بر عملكرد دستگاه ندارد و اين موضوع بيشتر بستگي به سليقه و ست آشپزخانه شما دارد در كل جنس بدنه انواع مخلوط كن به دو دسته تقسيم مي شوند آنهايي كه از پلاستيك فشرده در ساخت بدنه استفاده شده و يا دسته دوم كه بدنه آنها از استيل مي باشد.

قدرت موتور: مسلما يكي از پارامترهاي مهم در زمان خريد مخلوط كن محسوب مي شود كه هرچه قدرت بيشتري داشته باشد مسلما كارايي دستگاه نيز بالاتر مي برد به طور مثال مدل هايي با قدرت 600 وات به بالا يك مدل قدرتمند محسوب مي شوند و مي توانند مواد غذايي بسيار سخت را به راحتي مخلوط كنند و به دليل قدرت بالاي موتور كمترين فشار به موتور وارد مي شود اما توجه داشته باشيد كه برندهاي نامعتبر براي گمراه كردن مشتري وات غير واقعي بر روي محصول خود درج مي كنند اما برندهاي معتبر مانند مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، بوش وات واقعي دستگاه را بر روي محصولات خود درج مي كنند و خيال شما بابت اين مسئله مي تواند آسوده باشد.

پارچ مخلوط كن: يكي ديگر از پارامترهاي بسيار مهم در زمان انتخاب مخلوط كن محسوب مي شود كه در كارايي دستگاه نيز مي تواند تأثير گذار باشد، جنس پارچ مي تواند به صورت پلاستيكي و يا شيشه اي باشد كه مسلما هركدام معايب و مزاياي خود را دارند، اگر بخواهيم از پارچه هاي پلاستيكي شروع كنيم بايد بگوييم اين دسته از پارچه ها بسيار سبك تر هستند اما نمي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند سوپ و يا مواد سخت مانند يخ استفاده كنيد، اما مشكل ديگري پارچ هاي پلاستيكي دارند در بلند مدت تار و كدر مي شود، اما در مقابل پارچ هاي شيشه اي و يا پيركس وزن بسيار بالاي دارند اما در مقابل شما مي توانيد از آنها براي مخلوط كردن مواد غذايي داغ مانند و خرد كردن مواد سخت استفاده كنيد و برخلاف پارچ هاي پلاستيكي هيچ گاه تار و كدر نمي شوند، شما مي توانيد بر اساس نياز و بودجه خود در هر سه برند مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و مخلوط كن پاناسونيك و يا هر برند ديگري مدلي را انتخاب كنيد كه داراي پارچ پلاستيكي و يا شيشه اي باشد.

تيغه مخلوط كن: يكي ديگر از موارد مهم در زمان انتخاب مخلوط كن تيغه آن مي باشد كه در برندهاي مطرح مانند فيليپس، مولينكس، پاناسونيك و بوش از استيل ضد زنگ استفاده شده كه طول عمر بسيار زيادي دارد و در طول زمان كند نمي شود، اما به موردي كه در زمان انتخاب مدل مخلوط كن بايد به آن دقت داشته باشيد اين است كه قسمت تيغه بتواند به آساني از پارچه جدا شود تا شستن آن بتواند راحت باشد در غير اين صورت شستن پارچ هايي كه به صورت يكپارچه با تيغه طراحي شده اند بسيار مشكل است، لازم به ذكر است كه بيشتر مدل هاي برندهاي مطرح همچون مخلوط كن مولينكس انواع مخلوط كن پاناسونيك و انواع مخلوط كن فيليپس و يا بوش اين مورد در نظر گرفته شده است.

قفل ايمني دستگاه: نكته ديگري كه در زمان خريد مخلوط كن بايد به آن توجه داشته باشيد، قفل ايمني دستگاه است، در مخلوط كن‌ هاي جديد از يك سيستم ايمني با ضريب اطمينان بالا استفاده مي شود كه در زمان درست قرار نگرفتن پارچ بر سر جاي خود دستگاه روشن نمي شود چراكه در صورت عدم وجود قفل ايمني و قرار نگرفتن درست پارچ چرخ دندها به درستي روي هم قرار نمي گيرد و با روشن شدن دستگاه چرخ دندها سابيده و خرد مي شود از همين رو برندهايي همچون مخلوط كن مولينكس، مخلوط كن پاناسونيك و مخلوط كن فيليپس از قفل ايمني بر روي تمام مدل هاي استفاده مي كنند.

دكمه پالس: فرآيند پالس در كنار تنظيمات سرعت بر روي مخلوط باعث تركيب شدن مواد و يا خرد شدن آني محتويات داخل پارچ مي شود شما مي توانيد با استفاده از اين ويژگي ضرباتي با نهايت قدرت را بصورت لحظه اي استفاده كنيد.

اسموتي ساز: فيلتر در برخي از مدل هاي مخلوط كن به شما اين امكان را مي دهد تا آبميوه اي بدون دانه و تفاله تهيه كنيد كه به آن اسموتي ساز گفته مي شود، اما در مدل هاي قديمي مخلوط كن اين ويژگي وجود نداشت و شما بايد عمل فيلتر كردن آبميوه را به صورت دستي انجام دهيد.

 

نكاتي كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد:

به شما پيشنهاد مي شود زمان استفاده از مخلوط كن خود تنها 80 درصد از ظرفيت پارچ را پركنيد، چراكه زمان روشن شدن دستگاه مواد درون پارچ از لبه ها بيرون مي ريزد، پر كردن بيش اين مقدار باعث مي‌شود كه مواد هنگام كار از پارچ سر ريز شود و مي تواند منجر به صدمه رسيدن به موتور شود، اين موضوع براي مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن مولينكس و هر برند ديگري صدق مي كند.

نكته ديگري كه در زمان استفاده از مخلوط كن بايد به آن دقت كنيد اين است كه هيچ گاه از قاشق و چاقو براي هم زدن محصول در زمان روشن بودن دستگاه استفاده نكنيد، ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از توقف كامل مي توانيد مواد را هم بزنيد.

براي شستن قطعات پلاستيكي مخلوط هيچ گاه از اسكاچ استفاده نكنيد چراكه استفاده از آن باعث خش افتادن آن مي شود كه در بلند مدت باعث كدر شدن آن مي شود پس هميشه براي شستن ظروف پلاستيكي از ابر استفاده كنيد.

ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر قصد خريد مخلوط كن فيليپس، مخلوط كن پاناسونيك، مخلوط كن مولينكس و يا ديگر برندها را با گارانتي اصلي و ضمانت بهترين قيمت را داريد به فروشگاه هاي معتبر مانند ديجي كالا، زنبيل و يا فروشگاه تخصصي لوازم خانگي 20 بخر مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۷:۰۵ توسط:saman موضوع:

مشكلات سئو

مشكلات سئو بدون شك هميشه بسياري از مديران وب را آزار داده است. بسياري از اين افراد به دليل عدم توانايي در حل مشكلات سئو سايت خود ، ممكن است نتوانند كار خود را در دنياي آنلاين ادامه دهند. اين امر باعث شد كه تهيه يك مقاله آموزشي كامل و جامع براي تحقيق و حل مشكلات سئو براي شما عزيزان و همراهان seoedu ضروري بدانيم.

 

امروزه اجراي برنامه هاي اجتماعي و دقيق SEO يكي از مهمترين موارد براي رتبه بندي وب سايت است. اگر وب سايت خود را بهينه نكرده ايد و هنوز در اين فعاليت ها شركت نكرده ايد ، قطعاً سايت هاي رقيب شما از شما جلوتر خواهند بود. البته قبل از اينكه بتوانيد مشكلات مربوط به بهينه سازي وب سايت خود را حل كنيد ، بايد اصل SEO را درك كنيد.

 

اين موضوع آنقدر مهم است كه اخيراً بحث سئو به سايت محدود نمي شود و فراتر از آن رفته است و مسائلي مانند سئو اينستاگرام نيز در زمينه فروش و اينترنت وارد ميدان رقابت شده اند ، خالي از لطف نيست كه در راستاي سئو ، جستجوگرها با اينستاگرام seoedu را بياموزيد.

 

ما مي توانيم سئو را تركيبي از بهترين روشهاي مورد تأييد موتورهاي جستجو بدانيم.

 

همچنين ، در بسياري از موارد ، رتبه بندي وب سايت به دليل عدم استفاده از بهترين روش ها ، مي تواند به طور تصادفي مشكل ساز شود. در نتيجه ، در اين مقاله مي خواهيم اشتباهات سئو را كه گاهي در وب سايت ها ديده مي شود ، بررسي كنيم. اما همچنين مي توانند بسيار مخرب باشند. اگر مرتكب اين اشتباهات شويد ، مي توانيد آنها را اصلاح كنيد و اگر قبلا مرتكب نشده ايد ، با خواندن اين مقاله مي توانيد از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيد.

 

مشكل 1: نمايه سازي نادرست صفحات شما

ماهيت مشكل: همه ما مي خواهيم گوگل براي صفحات ما رتبه بالاتري داشته باشد. اما گوگل فقط مي تواند محتوايي را كه ربات هايش به آن دسترسي دارند رتبه بندي كند. بهترين راه براي بررسي اينكه آيا در نمايه سازي صفحات ما مشكلي وجود دارد ، استفاده از Google Search Console است.

به سادگي حذف برچسب هاي noindex از صفحات موردنظر يا قرار دادن آن صفحات در robots.txt و دادن زمان به گوگل براي بررسي سايت منجر به نمايه سازي اين صفحات توسط موتورهاي جستجو و رتبه بندي در نتايج مي شود. نشان داده شود. اگر در مورد مسائل SEO در وب سايت خود به طور كامل تحقيق كرده ايد و همچنين از نمايه سازي كامل وب سايت خود مطمئن هستيد ، بايد اين احتمال را داشته باشيد كه وب سايت شما توسط Google به طور دستي تحريم شده باشد. بودن!

 

مي توانيد وب سايت خود را با ارزيابي كامل به حالت اوليه خود برگردانيد. با استفاده از ابزار ارزيابي مي توانيد يك برنامه بهداشتي و درماني SEO وب سايت خود را با تمام صفحات نمايه شده دريافت كنيد يا خير.

 

همچنين مي توانيد ببينيد كه چه صفحاتي مطابق با بهترين روشهاي Google طراحي نشده اند و در كدام صفحات دستورات يا نشانه هاي مناسب ربات وجود ندارد. شما معمولاً بايد هر ماه وب سايت خود را از نظر وجود اين مشكلات بررسي كنيد.

مسئله 2: عبارات كليدي مشابه

وقتي برخي از بازارياب ها سعي مي كنند موضوعي را به طور گسترده پوشش دهند ، باعث مي شود محتوايي كه ارائه مي دهند بسيار شبيه به هم باشد كه كم و بيش هدف كلمات كليدي باشد. سرانجام ، صفحات مختلف در يك سايت براي رتبه بندي كلمه كليدي با يكديگر رقابت مي كنند. در نتيجه ، احتمال دارد به رتبه بندي صفحه آسيب برساند.

 

اين مشكل آنقدر پيچيده است كه بايد مقاله جداگانه اي در مورد آن نوشت! شناسايي اين بخش از مشكلات سئو كار چندان آسان نيست. اين مسئله بايد بلافاصله با ارزيابي محتوا با استفاده از Keyword Reviewer برطرف شود.

 

با استفاده از ابزار تحليل كليد واژه ، مي توانيد در ساختار زير به اطلاعات مربوط به عبارت مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد (اين ابزار به عنوان رديابي رتبه شناخته مي شود):

 

مشكلات SEO ، مشكلات بهينه سازي سايت ، مشكلات SEO را برطرف كنيد

 

در اين سه ستون اطلاعات مربوط به كلمات كليدي مورد نظر را در يك بخش ، يك ستون براي صفحات وب مربوط به اين كلمات كليدي و آخرين ستون مربوط به اطلاعات عمومي SEO را پيدا خواهيد كرد.

 

براي حل مشكلات SEO ، بايد خيلي دقيق به اين بخش نگاه كنيد و مطمئن شويد كه تمام مطالب شما براي مجموعه متنوعي از كلمات كليدي است. شما بايد صفحاتي را كه موضوعات مشابه را پوشش مي دهند تركيب كنيد تا يك صفحه ايجاد كنيد و سپس از كلمات كليدي مختلف استفاده كنيد. از اين طريق مي توانيد مطمئن باشيد كه ديگر مجبور نيستيد علاوه بر همه رقبا ، براي كسب رتبه با خود رقابت كنيد!

 

شماره 3: ساختار صفحه نامناسب براي موضوع مورد نظر شما

يك نكته مهم كه همه سئوكارها بايد درمورد مسائل سئو بدانند: اگر پيوندهاي بيشتري نسبت به رقبا داريد ، ممكن است هنوز رتبه پايين تري نسبت به آنها داشته باشيد. درك اين مسئله ممكن است آسان نباشد. تعداد زيادي از افرادي كه مي خواهند مشكلات SEO خود را بررسي كنند ابتدا با اين مشكل روبرو مي شوند. اما حقيقت اين است كه پيوندها تنها عوامل مهم در صفحه شما نيستند!

 

امروز ، Google در تلاش است تا از بسياري از استراتژي هاي تأييد حرفه اي استفاده كند

منبع : seoedu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۱:۰۷ توسط:saman موضوع: