گردابِ عاشقي گردابِ عاشقي .

گردابِ عاشقي

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۲۳ توسط:saman موضوع:

مرتب كردن كانال تلويزيون ال جي

يكي از منوهاي پيچيده و كمي سخت در تلويزيون اما منوي بسيار پركاربرد، منوي ويرايش يا مديريت كانال است. البته استفاده از گزينه‌هاي اين منو و جا به جا كردن كانال‌ها و اعمال ويرايش بر روي آنها نياز به حوصله دارد و ممكن است كمي خسته كننده به نظر برسد، اما سعي كرديم در اين راهنما اين تنظيمات را به طور كامل توضيح دهيم تا ساده‌تر بتوانيد از اين منوي كاربردي استفاده كنيد.

منوي ويرايش يا مديريت كانال ها در تلويزيون LG

اين منو شامل چند گزينه است كه تقريبا تمامي آنها كاربردي و مفيد است. شما مي‌توانيد با ورود به اين تنظيمات و انجام چند تنظيم ساده، ليست دلخواه، كانال‌هاي مرتب و … داشته باشيد. نام اين منو در برخي مدل‌هاي تلويزيون ال جي، «مديريت برنامه» و در برخي مدل‌ها «ويرايش كانال‌ها» است و در منوي «كانال‌ها» يا «راه اندازي» دستگاه قرار دارد. دقت داشته باشيد براي اعمال تنظيمات روي همه‌ي كانال‌هاي تلويزيون لازم است گزينه‌ي DTV را انتخاب كنيد تا به همه‌ي كانال‌ها دسترسي داشته باشيد. در اين قسمت به جزئيات هر بخش از اين منو مي‌پردازيم:

گزينه پرش كانال در تلويزيون ال جي

پرش كانال براي زماني است كه شما مي‌خواهيد حين تعويض كانال‌ها يكي از شبكه‌ها را مشاهده نكنيد و در واقع زماني كه داريد كانال‌ها را جا به جا مي‌كنيد از روي اين كانال بدون مشاهده‌ي آن، عبور كنيد.

در برخي مدل‌ها اين گزينه با يك رنگ مشخص شده است و با انتخاب كليد رنگي مربوط به آن مي‌توانيد گزينه‌ي پرش از روي آن كانال را انتخاب كنيد. در برخي مدل‌ها نيز با كليك بر روي گزينه‌اي به نام «پرش» و سپس انتخاب كانال يا برعكس، مي‌توانيد پرش از روي كانال را فعال كنيد. دقت داشته باشيد اگر دقيقا عدد مربوط به كانال را انتخاب كنيد، آن شبكه نمايش خواهد شد.

قفل و بازگشايي كانال در تلويزيون LG

شما مي‌توانيد در صورت نياز كانال‌ها و برنامه‌ها را مسدود كنيد. اين گزينه در منو با عنوان «انسداد / رفع انسداد» و يا «قفل / بازگشايي» وجود دارد. براي قفل كردن كانال‌ها، در برخي مدل‌ها لازم است كليد رنگي كه در كنار كلمه‌ي انسداد قرار گرفته را انتخاب كنيد و كانال مورد نظر را مسدود كنيد. در برخي مدل‌ها نيز با انتخاب كليد انسداد و كانال مورد نظر مي‌توانيد آن را قفل كنيد. براي اين اقدام لازم است رمز قبلي كه براي دستگاه تعريف كرده ‌ايد را داشته باشيد و با وارد كردن رمزي كه براي دستگاه انتخاب كرده‌ايد مجوز انسداد كانال را صادر نماييد. پسوورد پيش فرض برخي مدل‌ها 0000  است. اگر رمز را فراموش كرده ايد، نياز است بازنشاني رمز تلويزيون ال جي را انجام دهيد.

كانال هاي دلخواه و برگزيده تلويزيون ال جي

شما مي‌توانيد ليست كانال دلخواه (favorite) تشكيل دهيد و بعدها با انتخاب كليد FAV و يا انتخاب ليست پخش خود از قسمت List به اين كانال‌ها دسترسي داشته باشيد. براي انجام اين تنظيمات مي‌توانيد وارد قسمت مديريت يا ويرايش كانال شويد و يا حتي با انتخاب كليد FAV بر روي كانال‌هايي كه مي‌خواهيد در ليست دلخواه قرار دهيد، كليك كنيد.

گاهي پيش مي‌آيد كه كانال‌ها در تلويزيون ال جي به هم مي‌ريزد و ديگر كانال‌ها به صورت مرتب، پشت سر هم نمايش داده نمي‎‎‌شود. براي مرتب كردن كانال‌ها دو روش وجود دارد و اگر از روش اول نتيجه نگرفتيد، بهتر است روش دوم را انجام دهيد. اين دو روش راهكارهاي زير است:

حذف كانال‌ها و كانال‌يابي مجدد

  • براي حذف كردن تمامي كانال‌ها، وارد قسمت كانال‌يابي خودكار شويد و گزينه شروع را انتخاب كنيد.
  • كانال‌يابي را زماني كه تا حدود %10 الي %15 انجام شد، متوقف كنيد.
  • سپس كانال‌يابي مجدد را به صورت كانال يابي دستي بر اساس فركانس‌هاي منطقه‌ي انجام دهيد.
 

ويرايش كانال‌ها

براي مرتب‌سازي كانال از طريق ويرايش كانال با توجه به مدل دستگاه وارد منوي ويرايش برنامه يا مديريت كانال شويد.در اين منو، كانالي كه قصد داريد جابه جا كنيد را انتخاب نماييد. سپس گزينه‌ي «ويرايش شماره كانال» را از بالا يا پايين صفحه انتخاب كنيد. اين بخش در مدل‌هاي مختلف متفاوت است و در بعضي از مدل‌ها با رنگ مشخص شده، كه لازم است دكمه‌ي رنگي مربوط به آن گزينه را فشار دهيد. سپس در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، شماره كانالي جديد براي شبكه‌ي مورد نظرتان وارد كرده و سپس تاييد كنيد.

در صورتي كه مدل تعمييرتلويزيون  اصفهان شما اين گزينه را ندارد، مي‌توانيد از گزينه‌ي جابه‌جايي/ انتقال نيز استفاده كنيد، اما اين گزينه به طور كلي محل قرارگيري دو كانال را تغيير مي دهد و فقط شماره گذاري دو كانال را با هم جا به جا مي‌كند.

آيا امكان حذف كانال در تلويزيون ال جي وجود دارد؟

اگر بخواهيد كانالي را از ميان كانال‌هاي تلويزيون خود حذف كنيد، متاسفانه اين امكان در تلويزيون‌هاي ال جي وجود ندارد و مي‌توانيد گزينه پرش را بر روي كانال مورد نظر اعمال نماييد يا ليست دلخواه تشكيل دهيد و فقط كانال‌هاي مورد نظر خود را در آن قرار دهيد. اما اين امكان وجود دارد كه با يك فركانس كه بر روي آن تعدادي كانال‌ ارسال مي‌شود، كانال‌يابي انجام ندهيد كه در اين صورت مجموعه‌اي از كانال‌ها را نخواهيد داشت.

منبع :  http://kardorosttamir.com/%d9%85%d8%b1%d8%aa%d8%a8-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۳:۱۶ توسط:saman موضوع:

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۵:۵۵ توسط:saman موضوع:

شركت هايك ويژن از محصولات سري Turbo HD 5.0 خود رونمايي كرد

شركت هايك ويژن از محصولات سري Turbo HD 5.0 خود رونمايي كرد

سري Turbo HD 5.0استفاده از اخرين تكنولوژي ها بهمراه هوش مصنوعي براي شناسايي خودكار تهديدات و همچنين تصوير برداري رنگي در هر شرايط نوري از ويژگي هاي اين سري از محصولات هايك ويژن مي باشد
نخستين سري از محصولات توربو اچ دي شركت هايك ويژن در سال ???? به بازار عرضه شد.   دوربين مداربسته  و DVR هاي توربو اچ دي توان تصوير برداري با كيفيت بالا حتي در محيط هاي تاريك را براي مشتريان فراهم مي كردند از اين رو خيلي زود توانستند جاي خود را در بين مشتريان پيدا كنند.
ساختار محصولات توربو اچ دي به مرور زمان كامل تر شد تا اينكه اين روز ها هايك ويژن سري 5.0 اين محصولات را عرضه ‌كرد. اين سري شامل DVR هاي Acusense و دوربين هاي ColorVU است كه بر اساس فناوري هوشمند هوش مصنوعي قادرند تا به كاربران در تشخيص خودكار هر تهديدي كمك كنند در ادامه با اين سري از محصولات بيشتر آشنا مي شويم.
يك ويژگي خوب محصولات سري ?.? توربو اچ دي هايك ويژن قيمت مناسب آنهاست كه براي مشتريان از اهميت ويژه اي برخوردار است.
DVR هاي سري AcuSense هايك ويژن
اين سري از DVR هاي توربو اچ دي شامل يازده مدل سيستم ضبط مختلف است كه با استفاده از هوش مصنوعي به ميزان قابل توجهي تشخيص اشياء را بهبود بخشيده است و قادر است انسان و وسيله نقليه را از يكديگر تشخيص دهد همچنين آلارم هاي اشتباهي كه بر اثر عبور وسايلي غير از موارد مورد نظر از قبيل افتادن يا تكان خوردن برگ درختان، باد و باران، حركت حيوانات را فيلتر كند.
ويژگي ديگر DVR هاي AcuSense هايك ويژن توانايي جستجوي سريع بر اساس شخص يا وسيله نقليه مي باشد، اين سري از DVR قادرند تا در زمان كوتاهي تمامي فيلم هاي ضبط شده شامل افراد و خودرو را براي كاربران خود در اختيار قرار دهند.
لذا كاربران هنگام جستجو با حجم وسيعي از اطلاعات و تصاوير روبرو نيستند از اين رو در زمانشان صرفه جويي مي شود.

در صورتي كه نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته   ما به شما پيشنهاد مي كنيم اين كار را به شركت هاي معتبري مانند شركت مهر تجارت واگذار كنيد تا متحمل خسارت هاي مالي و صرف زمان بيهوده نشويد. 
دوربين توربو اچ دي سري ColorVu
دوربين هاي سري ColorVu هايك ويژن توانايي تصوير برداري رنگي به صورت 24/7 ( 24 ساعته و هفت روز هفته ) در هر گونه شرايط نوري را دارند. اين سري از دوربين ها با استفاده از Iris هاي بزرگ قابليت جمع آوري نورهاي مختلف محيط را دارند. شيشه جلوي لنز اين دوربين ها به گونه اي خاص طراحي شده است كه حداقل ميزان بازتاب نور را داشته باشد و دوربين بتواند تصاوير با كيفيت را در شرايط نور حداقلي در اختيار كاربر قرار دهد. لنز مجهز به عدسي مخصوص از ديگر اجزاي اين دوربين ها مي باشد. استفاده از فيلتر هاي جبران كننده نور محيط باعث مي شود تا تصاوير با كيفيت رنگي ارائه شود. با استفاده از تصاوير مناسب دوربين هاي ColorVu از سري 5.0 توربو اچ دي هايك ويژن كاربران مي توانند همواره تصوير رنگي مشاهده كنند و اين مهم باعث مي شود تا هر گونه نياز امنيتي خود را در كوتاهترين زمان ممكن پوشش دهند.
محصولات هايك ويژن سري Turbo HD 5.0 بالاترين سطح از توانايي و امكانات را با قيمت مناسب در اختيار كاربران قرار مي دهد. آنها مي توانند به بهترين شيوه نياز هاي حفاظتي خود را با كمترين قيمت پوشش دهند.
فرانگ ژانگ مدير بازاريابي شركت هايك ويژن : ” با استفاده از DVR هاي سري AcuSense توربو اچ دي 5.0 ما تكنولوژي هوش مصنوعي را به خدمت گرفته ايم تا با فيلتر كردن آلارم هاي اشتباه اين آلارم ها را به حداقل برساند و كاربران مي توانند در زمان كوتاهي هر تهديدي را شناسايي كنند. از سوي ديگر دوربين هاي سري ColorVu هايك ويژن توانايي ارائه تصاوير واضح و روشن ، حتي در تاريكي كامل را براي كاربران فراهم مي كنند و مشتريان مي توانند هميشه از هر صحنه اي تصوير رنگي در اختيار داشته باشند.
درباره هايك ويژن
شركت هايك ويژن به عنوان يك توليد كننده در صنعت نظارت تصويري از سال 2001 فعاليت خود را از چين آغاز كرد و در مدت زمان كوتاهي توانست جاي خود را دربازار سيستم دوربين مدار بسته دنيا باز كند. با رشد و توسعه تكنولوژي IOT و هوش مصنوعي ، اين توليد كننده محصولات جديد خود را توليد و روانه بازار كرد كه با پشتيباني از تكنولوژي هوش مصنوعي توانست سطح جديد از تكنولوژي را عرضه نمايد. نمايندگان فروش هايك ويژن شامل 33 شركت منطقه اي به مشتريان آن در دنيا ارائه خدمت مي كنند. تيم قدرتمند R&D هايك ويژن را مي توان يكي از نقاط قوت اين توليد كننده قدرتمند بازار دوربين مدار بسته جهان به حساب مي آيد.

يكي ديگر از برند هاي معتبر دوربين مداربسته كه هم تراز هايك ويژن محصولات با كيفيتي به بازار عرضه مي كند،   دوربين مداربسته تي وي تي  است. براي آگاهي از قيمت هاي اين دوربين بر روي لينك كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۹:۰۰ توسط:saman موضوع:

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك ها از جنس هاي بتني ، پلي اتيلني ، فايبرگلاس مي باشند كار سپتيك تانك پلي اتيلن تصفيه ميكروبي فاضلاب به كمك فرايندهاي ته نشيني T شناورسازي و بيولوژيكي روي آن مي باشد و همچنين جلوگيري از كور شدن سوراخ هاي چاه هاي جذبي كه پذيرنده فاضلاب هستند.

ook4_a1.jpg

نصب سپتيك تانك پلي اتيلن

مي شود آنها را مي توان در خروجي فاضلاب ساختمان ها اماكن اداري كمپ هاي كارگري كارخانجات ،هتل ها، مجتمع هاي تفريحي و ورزشي، رستوران هاقرارداد كه باعث كاهش آلاينده ها و به خصوص جامدات موجود در فاضلاب مي شود. در نهايت آبي كه مواد آن ته نشين شده از سپتيك تانك خارج ميشود اگر زمين قابليت نفوذ پذيري زيادي داشته باشد كانالي به عمق ?? سانت تا ?? سانت حفر كرده و پس از آن در آن تخليه مي شود و به داخل زمين مي رود اگر قابليت نفوذ كم‌باشد چاهي در كنار آن حفر كرده و پساب در آن تخليه مي شود و اگر قابليت نفوذ خيلي كم باشد و يا دركنار رودخانه يا دريا قرار گرفته باشد مي بايست از صافي شني جهت تصفيه پساب بعد از خروجي استفاده گردد.

 

پلي اتيلن چيست ؟

پلي اتيلن سنتز شيميايي اتيلن است كه معمولا از تركيب نفت خام و گازهاي طبيعي به وجود مي‌آيد. برخي از نام هاي غير رسمي آن polythene يا polyethylyne است، علاوه بر اين به اختصار PE نيز ناميده مي‌شود. پلي اتيلن بيشتر براي ساخت تركيبات پلاستيكي استفاده مي‌شود تا به صورت خالص مورد استفاده قرار گيرد. اين ماده با اين كه در طيف وسيعي از مصارف گوناگون استفاده شود.

 

موارد استفاده از پلي اتيلن

•             شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

•             شبكه‌هاي گاز رساني

•             شبكه‌هاي زهكشي

•             سيستم‌هاي انتقال مايعات و فاضلاب صنعتي

•             شبكه‌هاي آبياري تحت فشار (آبياري قطره‌اي و باراني)

•             سيستم‌هاي آبياري متحرك

•             پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبرنوري

•             پوشش كابل‌هاي برق

•             پوشش لوله‌هاي فلزي

•             بعنوان كانال‌هاي تهويه

•             سيستم‌هاي لايروبي

براي اطلاع از قيمت سپتيك تانك و دريافت مشاوره خريد با كارشناسان ما تماس بگيريد

تلفن: 09133375200 – 09138664347


برچسب: سپتيك تانك پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۷:۴۲ توسط:saman موضوع:

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

ورق كامپوزيت در تابلوسازي

ورق كامپوزيت ورق‌هايي است كه به صورت لايه لايه از مواد مختلف تشكيل شده است كه هر كدام به منظور خاص و جداگانه‌اي در ساختار اين ورق قرار گرفته اند. امروزه با گسترش استفاده از كامپوزيت‌ها، استفاده از ورق‌هاي كامپوزيتي به خصوص در نماي ساختمان ها و دكوراسيون خارجي بالاخص تابلوسازي افزايش چشم گيري يافته است. ورق آلومينيومي به طور مثال، از دو لايه آلومينيوم و يك هسته‌ي مركزي كه معمولاً پليمري است تشكيل شده است. آلومينيوم به دليل شكل پذيري بالا و پايين بودن وزنش، هم چنين به خاطر اين كه دچار زنگ زدن و خوردگي نيز نمي‌شود، استفاده‌ي فراواني در كامپوزيت‌ها دارد. هم چنين آلومينيوم ظاهر جذاب و دلپذيري دارد كه از ديگر مزيت‌هاي اين فلز به حساب مي‌آيد. لايه مركزي يا هسته كه معمولاً از جنس پليمر است، براي عايق كردن ورق‌ها در برابر دما و آلودگي‌هاي صوتي قرار داده مي‌شود. البته جنس پليمر يا پلاستيك در برابر حريق و آتش سوزي مقاوم نيست كه اين موضوع باعث شده در مواردي از هسته‌هاي سنگي به جاي پليمر يا پلاستيك در ورق‌هاي كامپوزيتي استفاده شود. هم چنين پليمرهاي ضد حريق نيز توليد شده كه در برابر آتش سوزي مقاوم هستند. اين پليمرها FR يا Fire Resistance (مقاوم در برابر آتش سوزي) نام دارند.

پلي اتيلن نام پليمر مشهوري است كه از آن به عنوان هسته‌ي ورق‌هاي كامپوزيتي به دفعات زياد استفاده مي‌شود. اين ماده به دليل انعطاف پذيري بالا به طراحان اجازه مي‌دهد تا طرح‌هاي بسيار پيچيده‌اي را طراحي و اجرا كنند. تنها نقطه ضعف اين ماده شيميايي آن است كه در برابر آتش سوزي و حريق مقاومت چنداني ندارد. بين 3.5 تا ? كيلوگرم وزن دارد كه براي استفاده در نما و كاهش بار مرده بسيار مناسب است. هم چنين اين كم بودن وزن باعث مي‌شود تا نما در برابر حوادثي هم چون زلزله عملكرد قابل قبولي داشته باشد. با استفاده از فناوري جديد و به كار بردن فناوري نانو در ساخت ورق كامپوزيت‌هاي نما قابليتي در آن‌ها به وجود آمده ديگر دود و گرد و غبار آن‌ها را كثيف نمي‌كند. به اين ورق‌هاي كامپوزيتي اصطلاحاً خودشو نيز گفته مي‌شود. البته اين ورقه‌هاي كامپوزيتي تنها در نما و دكوراسيون ساختمان و تابلوسازي كاربرد ندارند و در بسياري از طراحي‌هاي ديگر، حتي در ماشين‌ها نيز كاربرد دارند.

ورق كامپوزيت آلومينيوم چيست؟

ورق كامپوزيت آلومينيوم متشكل از سه لايه شامل دو لايه ورق از جنس آلومينيوم به ضخامت ? تا ?/? ميليمتر و يك لايه از مواد پلي اتيلني به ضخامت ? الي ? ميليمتر مي باشد لايه خارجي داراي يك پوشش آستر اپوكسي رزين و يك لايه PVDF جهت تثبيت رنگ مي‌باشد. روي سطح ورق كامپوزيت آلومينيوم با يك لايه فيلم محافظت مي‌شود.

cj5t_z9.jpg

ورق كامپوزيت آلومينيوم با توجه به ضخامت , نوع آلياژ آلومينيومي لايه ها , نوع رنگ بكار رفته در پوسته بيروني و نوع مواد بكار رفته در لايه مياني تنوع وسيعي را به ورق هاي مذكور مي دهد كه هر كدام از انواع آن كيفيت و كاربرد معيني را دارا مي باشد.

ميزان خلوص آلومينيوم  ورق كامپوزيت براي نماي خارجي ??? و براي نماي داخلي ??? ميباشد.با توجه به اينكه ورق كامپوزيت در نماي خارجي سالها و در فصول مختلف در معرض تغييرات آب و هوايي است ، ميبايست ميزان آلومينيومي بيشتري داشته باشد و به اصطلاح سنگينتر باشد.

مقاومت نسبت به تغييرات آب و هوايي محيطي ( رطوبت , حرارت و اشعه خورشيد ) يكي از برجسته ترين خصوصيات ورق هاي آلومينيوم كامپوزيت در مقابل شرايط محيطي مي باشد, در كشورهاي گرمسير و مرطوب ورق آلومينيوم كامپوزيت بي رقيب مي باشد, بدليل وجود پلي اتيلن فشرده در مركز دو لايه آلومينيوم, ورق كامپوزيت آلومينيوم بهترين عايق حرارتي مي باشد كه باعث صرفه جويي در اتلاف انرژي در ساختمان مي شود, همچنين به دليل سطح بسيار صاف و صيقلي براي آلومينيوم, اشعه نور خورشيد را باز تابانيده  و كمترين حرارت را از اشعه خورشيد جذب مي نمايد. همچنين ورق آلومينيوم از مقاوم ترين فلزات در مقابل رطوبت مي باشد و زنگ نمي زند و تغيير رنگ آن در مقابل ساير مصالح ساختماني نما كمتر است.

پوشش نماي ساختمان با پانلهاي بزرگ يا كوچك آلومينيومي در ابعاد دلخواه به ضخامت ? ميلي متر متشكل از دو لايه ورق آلومينيوم و هسته داخلي آنها از پلي اتيلن و يا مواد معدني ضد حريق و پوشش رويه از جنس رزينPVDF , اصطلاحاً ورق آلومينيوم كامپوزيت (Aluminum Composite Panels) خوانده ميشود.

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: ورق كامپوزيت در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۸:۵۳ توسط:saman موضوع:

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امكانات فضاي كار اشتراكي

 

امكانات فضاي كار اشتراكي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به كسب ‌وكارها و فريلنسرها كمك بسياري مي‌كند.

فضاهاي كار اشتراكي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه كاري اكنون به صورت يك صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر كسب‌وكاري كه در اين مسير شروع به فعاليت مي‌كند

براي كسب جايگاه بهتر تلاش مي‌كند.

ارائه خدمات بهتر و با كيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

كه مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امكانات فضاي كار اشتراكي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترك

قسمت اصلي فضاي كار اشتراكي شامل ميزهايي است كه مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يك تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي كاري مناسب است.

امكاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي كپي، پرينتر و..)، تخته پاك‌كن، پروژكتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل كارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراكي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي كه نياز دارند،

هر كدام از آن‌ها را انتخاب كنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي كساني كه تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مكاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل كار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي كاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترك

بر خلاف ميزهاي اختصاصي كه متعلق به يك فرد هستند،

ميزهاي مشترك براي كاربراني كه به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌كنند مناسب هستند.

اين امكان براي كساني كه هميشه در فضاي كار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي كاري مشترك استفاده كنند، عالي است.

البته اگر از اينكه كس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور كلي ميز مشترك جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه كارها و محيط‌هاي كاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌كنيد كه نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره كنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده كنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يك مراسم رونمايي برگزار كنيد

و يا يك فريلنسر كه به دنبال برگزاري كارگاهيد؛

فضاهاي كار اشتراكي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري كنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده كه مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شركت‌كنندگان باشيد.

نكته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي كار اشتراكي اين است كه اين مكان‌ها به تمام امكانات مورد نياز شما براي برگزاري يك رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي كارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امكانات فضاي كار اشتراكي كه بسيار كاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امكان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امكان براي كساني كه در آغاز كار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و كارگشا است.

معمولاً كارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد كارشان كمك مي‌كنند.

ثبت شركت

يكي از نگراني‌هاي افراد براي كار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي كار اشتراكي اين است كه شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شركت خود را ثبت كنند؛

اما اين مشكلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شركت خود را ثبت كنيد

و همچنين كد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شركت‌ها و ارگان‌هايي كه با آن‌ها همكاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت كنند.

پارادايس هاب امكانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه كرده‌ است

كه مراجعه‌كنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، كافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: فضاي كار اشتراكي چه امكاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۵۷ توسط:saman موضوع:

چه نوع از توالت فرنگي و ايراني خريداري كنيم؟

چه نوع از توالت فرنگي و ايراني خريداري كنيم؟

 

سرويس بهداشتي يكي از بخش‌هاي مهم ساخت و يا بازسازي ساختمان مي باشد. شايد در گذشته حساسيت كمتري براي خريد لوازم سرويس بهداشتي بود و سرويس بهداشتي خانه‌ها تنها يك توالت ايراني ويك روشويي را داشت. اما با گذشت زمان لوازم سرويس بهداشتي هم تغييراتي كرد، توالت فرنگي به بازار آمد و بيشتر پزشكان توصيه كردند كه از اين مدل توالت استفاده كنند تا آسيب كمتري به ستون فقرات وارد مي‌كند. امروزه در اكثر خانه‌ها به خصوص خانه‌هايي كه در چند سال اخير ساخته شده است، در سرويس بهداشتي  علاوه‌بر توالت ايراني، دستشويي فرنگي نيز وجود دارد. لوازم سرويس بهداشتي تنوع زيادي پيدا كرده از انواع روشويي كابين‌دار و بدون كابين تا انواع دستشويي فرنگي و ايراني. وقتي براي خريد لوازم سرويس بهداشتي به بازار برويد با انواع پيشنهادها مواجه مي‌شويد، مثلا توالت فرنگي ديواري يا زميني و...

 

در ادامه مقاله انواع توالت ايراني و فرنگي را توضيح مي‌دهيم.

 

در اين چند سال پزشكان به خصوص به افراد سالمند توصيه مي‌كنند كه از توالت مدل فرنگي استفاده كنند، با وجود اين توصيه هنوز استفاده از توالت ايراني متداول‌تر است و معمولا سرويس بهداشتي كه توالت ايراني دارد بيشتر مورد استفاده قرار مي‎‌گيرد. در بيشتر خانه‌ها توالت‌هاي فرنگي در گوشه حمام قرار دارد.

 

 

 

توالت ايراني

 

 

خريد توالت ايراني مناسب

5wa_image2.jpg

اگر قصد داريد سرويس بهداشتي منزل‌ تان را بازسازي كنيد و سنگ توالت ايراني را تعويض كنيد، هنگام خريد سنگ توالت ايراني توجه به نكاتي مانند ابعاد سنگ توالت، نوع آبريز، ارگونومي و جنس سنگ مهم است.

 

زمان خريد توالت ايراني بايد طول و عرض و عمق كاسه توالت را متناسب با سرويس بهداشتي انتخاب كنيد تا زمان نصب به مشكل برخورد نكنيد. از نكات مهم هنگام خريد توالت ايراني براي سرويس بهداشتي توجه به جنس سنگ و ضريب جذب آب آن است. جنس سنگ توالت ايراني از چيني بهداشتي است، چيني بهداشتي با كيفيت ميزان جذب آب آن كمتر از يك درصد است. سنگ‌هاي بي‌كيفيت توالت‌هاي ايراني ميزان جذب آب بالايي دارند كه باعث تجمع آلودگي مي‌شود و بستر مناسبي براي رشد ميكروب و قارچ است و در نتيجه بوي نامطبوعي سرويس بهداشتي خواهد داشت.

 

سطح توالت ايراني بايد صاف و كم موج، براق و شفاف باشد، ضخامت لعاب بايد مناسب و با كيفيت باشد. لعاب‌هاي بي كيفيت، مات و نازك در برابر شستشو و ساييدگي مقاومت كمي دارند.

 

يكي از نكات مهمي كه هنگام انتخاب و خريد سنگ توالت ايراني براي سرويس بهداشتي توجه كرد، نوع آبريز يا ريم است. توالت‌هاي ايراني دو نوع آبريز باز و آبريز بسته دارند.

 

از نكات مهم هنگام خريد توالت ايراني براي سرويس بهداشتي توجه به جنس سنگ و ضريب جذب آب آن است. جنس سنگ توالت ايراني از چيني بهداشتي است، چيني بهداشتي با كيفيت ميزان جذب آب آن كمتر از يك درصد است.

 

 

 

از ديگر مواردي كه هنگام خريد سنگ توالت ايراني بايد به آن توجه كرد، طراحي ارگونوميك آن است. تعدادي از كارخانه‌هاي توليد چيني بهداشتي مانند مرواريد، سنگ توالت طبي و ارگونومي طراحي كرده‌اند. توالت ايراني ارگونومي و طبي ميزان فشاري كه به كمر، زانوها و مچ پا وارد مي‌شود را كاهش مي‌دهد و آسيب كمتري به مفاصل و ستون فقرات وارد مي‌شود.

 

توالت ايراني در كشورهاي آسيايي نيز استفاده مي‌شود و به همين دليل به توالت آسيايي نيز شناخته مي‌شود.

 

 

 

توالت فرنگي

 

همانطور كه در ابتداي مقاله اشاره كرديم استفاده از دستشويي مدل فرنگي را پزشكان توصيه مي‌كنند و امروزه در سرويس بهداشتي اكثر خانه‌ها توالت فرنگي وجود دارد. اما اگر منزل شما هنوز سرويس بهداشتي ندارد و قصد داريد دستشويي فرنگي نصب كنيد و يا به دلايل مختلفي مي‌خواهيد دستشويي فرنگي سرويس بهداشتي را تعويض كنيد. لازم است با انواع دستشويي فرنگي و ويژگي‌هاي آن آشنا باشيد. دستشويي فرنگي از نظر شكل و فرم، جنس، رنگ، محل قرارگيري و… انواع مختلفي دارد كه در ادامه به معرفي و توضيح انواع دستشويي فرنگي مي‌پردازيم.

 

نوع خروجي دستشويي فرنگي با توجه به طبقه‌اي كه سرويس بهداشتي در آن قرار دارد انتخاب مي‌شود. خروجي دستشويي فرنگي سرويس بهداشتي در طبقات همكف ساختمان به شكل S است، در اين طبقات لوله‌كشي زير توالت به سمت زمين وجود دارد.

 

 

 

انواع توالت فرنگي

 

توالت فرنگي يك تكه

 

در مدل يك تكه، مخزن و كاسه توالت سر هم و به يكديگر متصل هستند. اين نوع توالت به صورت يك تكه قالب‌گيري شده است. شستشوي اين مدل توالت يك تكه راحت‌تر است. ابعاد استاندارد اين مدل شامل: طول ?? الي ?? سانتي‌متر، عرض كمتر از ?? سانتي‌متر است،  ارتفاع كاسه در مدل يك تكه از زمين بين ?? تا ?? سانتي‌متر و عمق آنها حدود ?? الي ?? سانتي‌متر است. دستشويي فرنگي يك تكه قيمت بالاتري نيز دارد.

 

توالت فرنگي دو تكه

 

در دستشويي فرنگي دو تكه مخزن و كاسه توالت از هم جدا هستند و به صوت جداگانه نصب مي‌شوند، نظافت و شستشو توالت‌هاي فرنگي دو تكه  سخت ‌‎تر است ولي نسبت به يك تكه قيمت كمتري دارند. ارتفاع توالت دو تكه نسبت به يك تكه بيشتر و حدود ?? تا ?? سانتي‌متر است ولي ساير ابعاد مدل دو تكه با يك تكه برابر است.

 

 

در دستشويي فرنگي دو تكه مخزن و كاسه توالت از هم جدا هستند و به صوت جداگانه نصب مي‌شوند، نظافت و شستشو توالت‌هاي فرنگي دو تكه  سخت ‌‎تر است ولي نسبت به يك تكه قيمت كمتري دارند.

 

در فروشگاه آنلاين چلونگر ميتوانيد انواع توالت فرنگي و توالت ايراني را مشاهده كنيد و سپس خريد خود را انجام دهيد.فروشگاه اينترنتي چلونگر يكي از ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختماني مي باشد.

 


برچسب: چه نوع از توالت فرنگي و ايراني خريداري كنيم؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۵۱ توسط:saman موضوع:

تازه هاي نشر اردييهشت1399

??كتاب #آرزوهاي_بر_باد_رفته

#انوره_دو_بالزاك | مترجم: محمدجعفر پوينده | #نشر_ني

دو شاعر با شور و محبت سودازده و وصف‌ناپذيري دست يكديگر را فشردند و از هم جدا شدند. لوسين رفت دست‌نوشته‌اش را بياورد. دانيل دارتز به علت سرماي هوا رفت ساعتش را در بانك كارگشايي بگذارد تا بتواند دو بغل هيزم بخرد و دوست تازه‌اش در خانه او گرم شود…

??كتاب #كار_و_فراغت_ايرانيان‌

#حسن_قاضي_مرادي | #انتشارات_اختران

كار و فراغت، دو ويژگي مهم هويت انساني است. «كار» ، فعاليت فكري، عملي و عاطفي انسان است كه غايتمند و اجتماعي است. با رشد نيروي كار، اعتلاي علوم و فناوري و نيز گذار از اقتصاد معيشتي به اقتصاد كالايي زمان فراغت از زمان كار متمايز شد. «فراغت» ، مجموعه‌ي فعاليت‌هايي است كه به منظور دفاع از حق خودانگيختگي و عمل مستقلانه، براي پس زدن مرزهاي محدودكننده، در پرداختن فرد به هنر، علم، فرهنگ، سياست، ورزش و… انجام مي‌گيرد. يكپارچگي و انسجام زندگي فرد، مستلزم پيوند كار و فراغت است، زيرا كار، حق ايجاد مي‌كند و فراغت، استقلال و خودانگيختگي. كار و فراغت شمايل انسان، برانگيزاننده‌ي مسئوليت‌پذيري و بستر مبارزه‌هاي راستين‌اند.

??كتاب #سفر_شگفت_انگيز_آليسا

#ك_بوليچف | مترجم: الهام كامراني | #نشر_چشمه

«سفر شگفت‌انگيز آليسا» معروف‌ترين كتاب از مجموعه‌ي علمي-تخيلي «آليسا سلزنيوا؛ دختري از آينده» است. اين مجموعه كه شامل پنجاه رمان و داستان كوتاه است، بارها به شكل كتاب با تصويرسازي‌هاي متنوع، فيلم، سريال، انيميشن و بازي‌هاي ويدئويي به تصوير كشيده شده و به زبان‌هاي بسياري از جمله بسياري از جمله انگليسي، فرانسوي، آلماني، اسپانيايي، ايتاليايي، فنلاندي، مجارستاني، رمانيايي، بلغاري، لهستاني، چك‌واسلواكي، چيني، ژاپني، يوناني ترجمه شده است.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

?? مشاهده‌ و خريد اينترنتي كتاب: www.cavack.com

 

?+


برچسب: تازه هاي نشر اردييهشت1399،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۶:۴۶ توسط:saman موضوع:

حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

 

 حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كه با قاب آهني نصب مي گردند. حفاظ درب اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و

همچنين ساختماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع گادها استفاده كنيد، تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد، به طور كلي مي توان گفت: كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده

اند كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت كشويي حركت مي دهد.

امروزه انواع مختلفي از درب ها در مكان هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند.

كه با قاب فلزي نصب مي گردند. حفاظ درب منزل  اما به نوعي براي حفاظت از درب هاي ساختماني و همچنين آپارتماني مورد استفاده است.

شما ميتوانيد همچنين در انباري ها و مغازه ها از اين نوع درب ها استفاده كنيد.

تا ميزان حفاظت را افزايش دهيد. به طور كلي مي توان گفت كه اين نوع درب ها از تسمه هاي فلزي تشكيل شده اند.

كه به وسيله يك سري پيم هاي فلزي به همديگر متصل خواهند شد.

و در يك قاب فلزي قرار مي گيرند كه آن ها را به صورت ريلي حركت مي دهد.

 

آشنايي با حفاظ درب منزل

 

اگر شما هم ميخواهيد از اين نوع درب ها استفاده كنيد .

بهترين راه اين است كه تماما با آن ها آشنا شويد.

درب هاي آكاردئوني در واقع كمترين ميزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه براي عبور و مرور مزاحمتي نخواهند داشت.

شما ميتوانيد انواع مختلفي از اين درب ها را مورد استفاده قرار دهيد.

كه البته متداول ترين نوع آن ها درب هاي آكاردئوني سه لوزي و يا سه گل هستند.

كه معمولا امنيت خانه شما را تا ?? درصد تضمين مي كنند.

و به همين علت هم استفاده از آن ها نسبت به سايرين رايج تر است.

امروزه در بيشتر مكان ها براي اينكه بتوانيد امنيت را ايجاد كنيد نيازمند نرده هستيد.

و در اين بين مي توان گفت كه براي درب ها مورد استفاده ترين نوع نرده ها همين درب هاي آكاردئوني هستند.

بيشتر افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي درب ها قفل هايي را نيز در نظر ميگيرند.

كه شما ميتوانيد با تعداد حلقه هاي بيشتر از آن ها استفاده كنيد.

و همچنين براي اطلاع از انواع نرده پنجره با كارشناسان حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

 

شرايط حفاظ درب منزل  استاندارد چيست؟

اين نوع درب ها هم مانند تمامي مصالح و بخش هاي ديگري كه در يك ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد.

بايد شرايط بسياري را داشته باشد كه شما بتوانيد در نهايت امنيت آن ها را تا حد زيادي حفظ كنيد.

از جمله اين شرايط مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

نصب حفاظ درب منزل

· مقاطع كناري در اين نوع درب ها داراي ابعاد خاصي هستند .

كه از جمله آنها ميتوان به ابعاد ?? در ?? اشاره كرد.


· ابعاد ريلي نيز بايد به صورت ?? در ?? باشند.


· شما بايد از تسمه هايي استفاده كنيد كه مقطعي برابر با ?? در ? دارند.

 

كاربرد حفاظ درب منزل  چيست؟

حفاظ درب منزل  اما نسبت به ساير درب ها استفاده هاي فراواني دارد.

كه از جمله آنها ميتوان به بالا بردن ميزان امنيت در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد.

اگر شما از اين نوع درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد.

شما همچنين ميتوانيد از اين نوع درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و … استفاده كنيد.

 

 

قفل درب هاي آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب منزل  خود استفاده كنيد .

ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت را بالا ببريد قادر خواهيد.

بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد.

دقت داشته باشيد كه اين نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند،

شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند.

چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميتوانيد.

از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد.

كه البته بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد.

تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. گارد آهني در اصطلاح حفاظ هايي دارد.

كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن است و به عنوان يك حائل امنيتي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

حفاظ درب منزل  براي ايجاد امنيت در ساختمان

در انتخاب انواع درب هاي آكاردئوني بايد به نكات بسياري توجه داشته باشيد كه از جمله آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

?? دربي كه شما انتخاب ميكنيد نبايد كمتر از سه لوزي باشد.

درب هاي سه لوزي در واقع به امنيت بيشتر خانه و ساختمان شما كمك خواهد كرد.

?? درب موردنظر شما بايد قفل محكم و ايمن داشته باشد.


?? قسمت ريلي در دربهاي شما نبايد سخت و سفت باشد

و بهترين راه اين است كه شما از روان كننده استفاده كنيد.


?? پروفيل هايي كه براي اين نوع از درب ها استفاده مي كنيد

نبايد از جنس آهن هاي ضايعاتي باشد.


?? زماني كه درب باز و بسته مي شود، نبايد صداهاي بسياري از خود توليد كند.

 

 

حفاظ درب منزل  امنيت را در چه حدي تامين مي كند؟

درب هايي كه بدين صورت توليد مي شوند معمولا داراي يك سري استانداردهايي هستند.

كه امنيت را در اين زمينه برآورده خواهد كرد. دقت داشته باشيد .

كه در اين حالت، امكان نصب دو يا چند قفل هم براي اين نوع درب ها وجود دارد.

زماني كه اين درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنيت را تا حد بسياري برآورده خواهند كرد.

و به همين دليل هم گفته مي شود كه اين نوع دربهاي كاملا ضد سرقت هستند!

براي اين نوع دربها همچنين طرح هاي مختلفي وجود دارد

كه از جمله آنها مي توان به دوگل لوزي، سه گل، پروانه اي و همچنين چهارگل اشاره كرد.

همانطور كه گفته شد، نوع سه گل آن بهترين نوع است و شما ميتوانيد

به آساني براي تامين امنيت از آنها استفاده كنيد.

 

 

نصب حفاظ درب منزل  و نكات آن

در نهايت مي توان گفت كه نصب گارد آهني كاري آسان است اما شما نميتوانيد.

آن را خودتان و بدون مشورت يك متخصص انجام دهيد. بهترين كاري كه در اين زمينه مي توانيد بكنيد.

اين است كه از فردي كه در اين زمينه متخصص است كمك بگيريد.

و همچنين بهترين نوع اين درب ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد.

جوش هايي كه در اين نوع درب ها انجام مي شود معمولا جوش تحت گاز دي اكسيد كربن است .

كه در صنعت هاي آهن از باكيفيت ترين هاست.

شما ميتوانيد از فردي كه در اين زمينه اطلاعات كافي را دارد خريد خود را انجام دهيد.

و ضمن اينكه حفاظ درب منزل  خود را متناسب با ساختمان انتخاب مي كنيد،

هر آنچه بدان نياز داريد نيز به شما گفته خواهد شد.

 

 

حفاظ آكاردئوني حفاظ آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد

و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود.

اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه

به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير

مستقيمي در قيمت حفاظ آكاردئوني دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني در بازار مشاهده كرديد،

طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود

تا اين تفاوت قيمت حفاظ آكاردئوني نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد

شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد

حفاظ آكاردئوني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني

به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد

تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

 

عوامل مختلف در قيمت حفاظ درب

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني بايستي به يك سري نكات

و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در قيمت حفاظ آكاردئوني

در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني،

انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند.

 

 

نرده حفاظ چيست؟


آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده حفاظ است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب حفاظ شاخ گوزني يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده حفاظ


انتخاب نرده حفاظ در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده حفاظ آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده حفاظ را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده حفاظ را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده حفاظ مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده حفاظ بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

ويژگيهاي نرده حفاظ
شما بايد در حين خريد نرده حفاظ به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده حفاظ حائز اهميت باشند.

 

ويژگي هاي نرده حفاظ

 

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده حفاظ است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده حفاظ با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ


تراكم در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده حفاظ به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

نرده حفاظ شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده حفاظ معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

براي از اطلاع از قيمت نرده حفاظ روي ديوار با آهن ايرانيان در تماس باشيد.

نرده حفاظ سرنيزه اي

 

نرده حفاظ سرنيزه اي


يكي از انواع نرده حفاظ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

نرده پنجره ساده و نرده ديوار


نرده ديوار و يا حفاظ پنجره هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده حفاظ را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

منبع: حفاظ آكاردئوني

 

 


برچسب: حفاظ درب ورودي منزل و روي ديوار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۲۱ توسط:saman موضوع: