گردابِ عاشقي گردابِ عاشقي .

گردابِ عاشقي

انواع روش هاي بازسازي پوست و جلوگيري از پيري

چه بخواهيم و چه نخواهيم پيري رخدادي است كه در زندگي همه روي مي‌دهد و راه گريزي از آن نيست.

 

تغييراتي كه در پوست صورت ايجاد مي‌شود مانند بروز چين و چروك‌ها، از مشهودترين علائم روند افزايش سن هستند. اگرچه راهي براي ممانعت از پير شدن وجود ندارد، اما مي‌توان با روش‌هاي بازسازي پوست تا حد امكان ظهور نشانه‌هاي افزايش سن روي پوست را به تعويق انداخت  و همچنان زيبايي و درخشندگي پوست خود را حفظ كرد. در اين نوشتار از مجله ماوراي سلامت مي‌خواهيم به اين مقوله بپردازيم.

بازسازي پوست چيست؟

پوست صورت را با روش‌هاي مختلف جراحي و بدون جراحي بازسازي مي‌كنند. با توجه به عمق درمان پوست، روش‌هاي بازسازي با هم تفاوت دارند. بازسازي مي‌تواند تقارن را به صورت بازگرداند. حتي مي‌توان به صورت موضعي براي درمان چين و چروك‌ها، شل شدگي و افتادگي پوست و جاي زخم‌ها اقدام كرد. اگر به اين‌دست از مطالب علاقه داريد، مطلب لايه‌برداري پوست با ? ماده خانگي شگفت‌انگيز را در مجله زيبايي و سلامتي ماوراي سلامت بخوانيد.

 

انواع روش‌هاي بازسازي پوست

ليفتينگ

ليفت كردن يكي از روش‌هاي جراحي زيبايي پوست است و در واقع افتادگي‌هاي پوست را درمان مي‌كند. اين درمان براي بازسازي يا رفع آسيب‌هاي وارد شده به پوست انجام مي‌گيرد. با ليفت كردن ظاهر پوست بسيار شاداب‌تر و جوان‌تر به‌نظر خواهد رسيد.

كربوكسي تراپي

در اين روش درماني، گاز دي اكسيد كربن، كه گازي غيرسمي است را زير پوست تزريق مي‌كنند تا از اين طريق مشكلات ناشي از گردش خون و تجمع چربي در مويرگ‌‌هاي زير پوست حل شود. اين درمان به كلاژن‌سازي، رفع تيرگي دور چشم و صاف شدن پوست كمك مي‌كند.

ميكرونيلدينگ

در روش ميكرونيلدينگ با استفاده از سوزن‌هاي بسيار باريك با قطري در حد چند ميكرون، صدها حفره ريز روي پوست ايجاد مي‌شود و پوست را مجبور به ترميم و كلاژن‌سازي مي‌كند.

 

ميكرودرم

ميكرودرم ابريژن را با ابزاري خاص انجام مي‌دهند كه داراي نوعي بلور ظريف از جنس اكسيد آلومينيوم است و لايه بسيار نازكي با ضخامت ميكرون را از روي پوست برمي‌دارد. از طرفي مكش نيز روي پوست ايجاد مي‌شود و علاوه بر جمع كردن لايه‌هاي برداشته شده، جريان خون زير پوست را نيز بهبود مي‌بخشد.

مزوتراپي پوست

روشي است كه با تزريق زير جلدي، محلولي ساخته شده از عصاره گياهان، انواع ويتامين‌ها، اسيد‌هاي آمينه و مواد ضروري به بازسازي پوست صورت كمك مي‌كند. با مزوتراپي مي‌توان پوست را شاداب كرد و تيرگي‌هاي دور چشم را رفع نمود.

 

مزاياي بازسازي پوست

اين عمل علاوه‌بر اهداف زيبايي و بازگرداندن جواني، سبب پاكسازي پوست نيز مي‌شود. روش‌هاي بازسازي كمك مي‌كنند تا جاي جوش و آكنه نيز از بين برود و اين‌گونه لك‌ها روي پوست باقي نماند. يكي از مهم‌ترين مزاياي آن، بهبود كيفيت زندگي افراد است. جوان‌تر و زيباتر به‌نظر رسيدن، جذابيت افراد را بالا مي‌برد و روحيه شادابي به آن‌ها مي‌بخشد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1114218764035450323/

https://express.adobe.com/page/d7Q26d1b1l1FT/

https://sites.google.com/view/mavarayesalamat/home

https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1572886712988356608

https://androidiosapps24.car.blog/2022/09/22/mavarayesalamat/

https://myspace.com/tobimetz3

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:share:6978652785470783488/

https://www.goodreads.com/user/show/156361832-tobi-metz

https://disqus.com/by/tobimetz3/about/

 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۴:۰۰ توسط:saman موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :