گردابِ عاشقي گردابِ عاشقي .

گردابِ عاشقي

شركت هايك ويژن از محصولات سري Turbo HD 5.0 خود رونمايي كرد

شركت هايك ويژن از محصولات سري Turbo HD 5.0 خود رونمايي كرد

سري Turbo HD 5.0استفاده از اخرين تكنولوژي ها بهمراه هوش مصنوعي براي شناسايي خودكار تهديدات و همچنين تصوير برداري رنگي در هر شرايط نوري از ويژگي هاي اين سري از محصولات هايك ويژن مي باشد
نخستين سري از محصولات توربو اچ دي شركت هايك ويژن در سال ???? به بازار عرضه شد.   دوربين مداربسته  و DVR هاي توربو اچ دي توان تصوير برداري با كيفيت بالا حتي در محيط هاي تاريك را براي مشتريان فراهم مي كردند از اين رو خيلي زود توانستند جاي خود را در بين مشتريان پيدا كنند.
ساختار محصولات توربو اچ دي به مرور زمان كامل تر شد تا اينكه اين روز ها هايك ويژن سري 5.0 اين محصولات را عرضه ‌كرد. اين سري شامل DVR هاي Acusense و دوربين هاي ColorVU است كه بر اساس فناوري هوشمند هوش مصنوعي قادرند تا به كاربران در تشخيص خودكار هر تهديدي كمك كنند در ادامه با اين سري از محصولات بيشتر آشنا مي شويم.
يك ويژگي خوب محصولات سري ?.? توربو اچ دي هايك ويژن قيمت مناسب آنهاست كه براي مشتريان از اهميت ويژه اي برخوردار است.
DVR هاي سري AcuSense هايك ويژن
اين سري از DVR هاي توربو اچ دي شامل يازده مدل سيستم ضبط مختلف است كه با استفاده از هوش مصنوعي به ميزان قابل توجهي تشخيص اشياء را بهبود بخشيده است و قادر است انسان و وسيله نقليه را از يكديگر تشخيص دهد همچنين آلارم هاي اشتباهي كه بر اثر عبور وسايلي غير از موارد مورد نظر از قبيل افتادن يا تكان خوردن برگ درختان، باد و باران، حركت حيوانات را فيلتر كند.
ويژگي ديگر DVR هاي AcuSense هايك ويژن توانايي جستجوي سريع بر اساس شخص يا وسيله نقليه مي باشد، اين سري از DVR قادرند تا در زمان كوتاهي تمامي فيلم هاي ضبط شده شامل افراد و خودرو را براي كاربران خود در اختيار قرار دهند.
لذا كاربران هنگام جستجو با حجم وسيعي از اطلاعات و تصاوير روبرو نيستند از اين رو در زمانشان صرفه جويي مي شود.

در صورتي كه نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته   ما به شما پيشنهاد مي كنيم اين كار را به شركت هاي معتبري مانند شركت مهر تجارت واگذار كنيد تا متحمل خسارت هاي مالي و صرف زمان بيهوده نشويد. 
دوربين توربو اچ دي سري ColorVu
دوربين هاي سري ColorVu هايك ويژن توانايي تصوير برداري رنگي به صورت 24/7 ( 24 ساعته و هفت روز هفته ) در هر گونه شرايط نوري را دارند. اين سري از دوربين ها با استفاده از Iris هاي بزرگ قابليت جمع آوري نورهاي مختلف محيط را دارند. شيشه جلوي لنز اين دوربين ها به گونه اي خاص طراحي شده است كه حداقل ميزان بازتاب نور را داشته باشد و دوربين بتواند تصاوير با كيفيت را در شرايط نور حداقلي در اختيار كاربر قرار دهد. لنز مجهز به عدسي مخصوص از ديگر اجزاي اين دوربين ها مي باشد. استفاده از فيلتر هاي جبران كننده نور محيط باعث مي شود تا تصاوير با كيفيت رنگي ارائه شود. با استفاده از تصاوير مناسب دوربين هاي ColorVu از سري 5.0 توربو اچ دي هايك ويژن كاربران مي توانند همواره تصوير رنگي مشاهده كنند و اين مهم باعث مي شود تا هر گونه نياز امنيتي خود را در كوتاهترين زمان ممكن پوشش دهند.
محصولات هايك ويژن سري Turbo HD 5.0 بالاترين سطح از توانايي و امكانات را با قيمت مناسب در اختيار كاربران قرار مي دهد. آنها مي توانند به بهترين شيوه نياز هاي حفاظتي خود را با كمترين قيمت پوشش دهند.
فرانگ ژانگ مدير بازاريابي شركت هايك ويژن : ” با استفاده از DVR هاي سري AcuSense توربو اچ دي 5.0 ما تكنولوژي هوش مصنوعي را به خدمت گرفته ايم تا با فيلتر كردن آلارم هاي اشتباه اين آلارم ها را به حداقل برساند و كاربران مي توانند در زمان كوتاهي هر تهديدي را شناسايي كنند. از سوي ديگر دوربين هاي سري ColorVu هايك ويژن توانايي ارائه تصاوير واضح و روشن ، حتي در تاريكي كامل را براي كاربران فراهم مي كنند و مشتريان مي توانند هميشه از هر صحنه اي تصوير رنگي در اختيار داشته باشند.
درباره هايك ويژن
شركت هايك ويژن به عنوان يك توليد كننده در صنعت نظارت تصويري از سال 2001 فعاليت خود را از چين آغاز كرد و در مدت زمان كوتاهي توانست جاي خود را دربازار سيستم دوربين مدار بسته دنيا باز كند. با رشد و توسعه تكنولوژي IOT و هوش مصنوعي ، اين توليد كننده محصولات جديد خود را توليد و روانه بازار كرد كه با پشتيباني از تكنولوژي هوش مصنوعي توانست سطح جديد از تكنولوژي را عرضه نمايد. نمايندگان فروش هايك ويژن شامل 33 شركت منطقه اي به مشتريان آن در دنيا ارائه خدمت مي كنند. تيم قدرتمند R&D هايك ويژن را مي توان يكي از نقاط قوت اين توليد كننده قدرتمند بازار دوربين مدار بسته جهان به حساب مي آيد.

يكي ديگر از برند هاي معتبر دوربين مداربسته كه هم تراز هايك ويژن محصولات با كيفيتي به بازار عرضه مي كند،   دوربين مداربسته تي وي تي  است. براي آگاهي از قيمت هاي اين دوربين بر روي لينك كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۹:۰۰ توسط:saman موضوع: